Orjan Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ennå en stund til bilen slipper ut ja... Hadde tørr asfalt før helga, men kom vel 20-25 cm snø i helga, så blir nok mai før det blir lyd fra M20n igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Æææsj... Den som venter på noe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Oh happy day! Da er'n ute i friskluft igjen Starta uten trøbbel og en kort tur avslørte litt urunde dekk, men nye er bestilt og årets bilder blir med Alpina-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Fin følelse første turen i gammal bil.. her har e21'en fått noen turer alt,og idag ble e24'en lufta skikkelig for første gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Da har jeg hatt årets første "photo-shoot".... ...og bilen rundet hele 120000km i dag Så har også Alpina-felgene endelig kommet på, synes det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Meget oppegående e21! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Hadde en liten kjøretur i solskinnet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Ja den såg fin ut når du dreiv å rånæ i byn:-) Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Desisdert den mest strøkne E21 jeg har sett Håper du tar godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Synes den bilen din kler fargen utrolig bra, helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Da har jeg omsider fått solgt den andre 323n - og den gikk til en som kommer til å få den på veien i løpet av "no time" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 WTF? Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Har fått kjørt ALT for lite med bilen i sommer, men tok meg en liten runde i det fine høst-været i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Flotte bilder! Trudde du hadde solgt denna jeg Orjan Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå