PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Takker for det Egil, og i lige måde morsommt å møte folk fra forumet og ha en hyggelig prat om felles interesser! Din bil er også en meget bra E61, og du din heldigris har hatt den siden den nesten var ny! Vi sees snart på K2000 for ytterligere prat og synsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Garantert Du hadde litt mer moment enn meg med boksen din....det likte jeg ikke så jeg må vel gjøre noe med det etter hvert Kommer bilder av min også, etter jeg har ordnet nettet hjemme i helgen slik at jeg får tak i ekstra hdd.... Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Takk for det Mering90, nå er skiltlys montert og jeg venter spent på nye panser/bagasjelokk emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Girkule M tech Led Skiltlys Sorte BMW emblemer forann/bak Sort Hockenheim frontleppe Sort Grill (sort diffuser bak så det passer bra med sorte detaljer forann også da) 35mm senke fjører forann MOTATT Gjenstår: Sotede sideblinklys Sotede LED baklykter Programmering 30mm bak 20" BBS Lemans replica Deretter FIKS FERDIG utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Girkule M techLed Skiltlys Sorte BMW emblemer forann/bak Sort Hockenheim frontleppe Sort Grill (sort diffuser bak så det passer bra med sorte detaljer forann også da) 35mm senke fjører forann MOTATT Gjenstår: Sotede sideblinklys Sotede LED baklykter Programmering 30mm bak 20" BBS Lemans replica Deretter FIKS FERDIG utseendemessig Liker listen din:) eneste du må ta vekk er sotede baklys. Du skal vel klart kjøpe LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 LCI sotede baklykter ja Takk for det! bilder kommer så fort bilen er ferdig senket og justert ned bak! Har desverre fått noe feil på passasjer siden bak...kompressoren durer og går av og til og ser at den av og til er noe lavere enn på andre siden i hjulbuen...må vel på bukk og sjekke dette samtidig som senk monteres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Pen bil Hvordan ser denne Hockenheim leppen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Nydelig E61. Elsker de med M-sport. Ser at du skal ha sort grill. Hva med full chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Takk for det AHJ! Jeg har sorte BMW emblemer, matt sort grill, matt sort Hamann leppe og matt sort plastgitter forann..bak har jeg jo matt sort m-tech diffuser...derfor ikke noe chrome i front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Bra du går for sorte nyrer, nekter å tro at chrome hadde sett fint ut på denne bilen iom. den er sølvgrå. Flott bil derimot! er du fornøyd med sammensetningen dieselmotoren og m-pakken leverer? vurderer noe lignende (dog E60) selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Takker for det! Er meget fornøyd med sorte nyrer og sorte BMW emblemer..mangler bare å få lakket leppen matt sort og senket forann/bak så kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hei, vet ikke om du husker meg, men hvis jeg ikke tar helt feil møttes vi på k2000 for en stund siden. Jeg hadde en sølvfarget e39 528i. Jeg lurte på om du var interisert å selge ACS- felgene dine? Bare spør siden jeg så at du ville bytte de mot noen andre felger i en salgstråd... Tror disse kan ta seg bra ut på e39en, hvis det passer med innpress osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 10x20 og 8,5x20 BBS LeMans replica bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 10x20 og 8,5x20 BBS LeMans replica bestillt Får ikke håpe det er en aprilsnarr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå