Gå til innhold

Burde Bimmers.no få medlemsavgift?


tonyku
 Share

Burde Bimmers.no bli ett betalende forum?  

191 stemmer

  1. 1. Burde Bimmers.no bli ett betalende forum?

    • Ja.
      70
    • Nei.
      122


Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde betalt utansett hva årsavgiften hadde blitt. :lol:

Forøvrig er jeg enig i det noen nevnte over her at ikke-betalende kun kan lese innlegg, men ikke skrive noen. På den måten lukker du ikke ut alle som bare søker seg inn på bimmers.no for å finne det de leter etter. På den måten får du sett verdien av forumet uten å måtte betale deg inn først.

man sparer jo utrolig mye tid/penger på feilsøking og greier med dette forumet. ;)

+1.

200kr er iallefall ikke noe problem som årskontigent. Hva er det? Burgermeny og BMW blad på Narvesen? For meg er det snakk om en kjemp enkel prioritering: Jeg bruker mye tid her og får stor nytte av mange diskusjoner. Jeg har lært MASSE (helt gratis!) og fått sinnsykt mange MEGET hjelpsomme bekjentskaper som har jekket nivået på hobbyen opp med 20 hakk.

Det viktigste med forumet er at det er intressant, har en saklig tone og at forumet effektivt blir "holdt rent" for søplete sjeler via dyktige moderatorer og admin.

Personlig syns jeg litt mange syter litt vel mye over bimmers.no om dagen. Det virker som det nesten er trend å klage. Er det noe dere burde klage på så er det andre brukere, som ikke klarer å lage overskrift, skrive en tydelig tekst, eller på andre måter kun fungerer som fjortisser uten evne til å formulere, forstå og opptrå på en normal måte. Send de gjerne en PM og fortell DEM hvor misfornøyd du er å måtte lese søppelet dems.. :applause:

Stor applaus til deg, oddis. Du har forstått det. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg hadde betalt utansett hva årsavgiften hadde blitt. :lol:

Forøvrig er jeg enig i det noen nevnte over her at ikke-betalende kun kan lese innlegg, men ikke skrive noen. På den måten lukker du ikke ut alle som bare søker seg inn på bimmers.no for å finne det de leter etter. På den måten får du sett verdien av forumet uten å måtte betale deg inn først.

man sparer jo utrolig mye tid/penger på feilsøking og greier med dette forumet. ;)

+1.

200kr er iallefall ikke noe problem som årskontigent. Hva er det? Burgermeny og BMW blad på Narvesen? For meg er det snakk om en kjemp enkel prioritering: Jeg bruker mye tid her og får stor nytte av mange diskusjoner. Jeg har lært MASSE (helt gratis!) og fått sinnsykt mange MEGET hjelpsomme bekjentskaper som har jekket nivået på hobbyen opp med 20 hakk.

Det viktigste med forumet er at det er intressant, har en saklig tone og at forumet effektivt blir "holdt rent" for søplete sjeler via dyktige moderatorer og admin.

Personlig syns jeg litt mange syter litt vel mye over bimmers.no om dagen. Det virker som det nesten er trend å klage. Er det noe dere burde klage på så er det andre brukere, som ikke klarer å lage overskrift, skrive en tydelig tekst, eller på andre måter kun fungerer som fjortisser uten evne til å formulere, forstå og opptrå på en normal måte. Send de gjerne en PM og fortell DEM hvor misfornøyd du er å måtte lese søppelet dems.. :applause:

Jeg skjønner ikke sytinga. Vi trenger heller ikke betaling, da det er vi brukerne som lager innholdet. Man betaler ikke for å gjøre en tjeneste.. :/

Er fint slik det er. Folk får som regel saklig hjelp til det dem lurer på. De får ikke MER hjelp hvis det blir et lukket samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200kr er iallefall ikke noe problem som årskontigent. Hva er det? Burgermeny og BMW blad på Narvesen? For meg er det snakk om en kjemp enkel prioritering: Jeg bruker mye tid her og får stor nytte av mange diskusjoner. Jeg har lært MASSE (helt gratis!) og fått sinnsykt mange MEGET hjelpsomme bekjentskaper som har jekket nivået på hobbyen opp med 20 hakk.

Det viktigste med forumet er at det er intressant, har en saklig tone og at forumet effektivt blir "holdt rent" for søplete sjeler via dyktige moderatorer og admin.

Personlig syns jeg litt mange syter litt vel mye over bimmers.no om dagen. Det virker som det nesten er trend å klage. Er det noe dere burde klage på så er det andre brukere, som ikke klarer å lage overskrift, skrive en tydelig tekst, eller på andre måter kun fungerer som fjortisser uten evne til å formulere, forstå og opptrå på en normal måte. Send de gjerne en PM og fortell DEM hvor misfornøyd du er å måtte lese søppelet dems.. :applause:

Signerer deg på den!

Er medlem på et par andre forumer, da med en annen medlemsmasse (hundeinteresse - i hovedsak jenter/damer) og der er det null problem i forhold til moderering selv om det også er gratis. Poenget er; Det er opp til medlemmene å lage et ryddig, godt og informativt forum - og da sette seg inn i, og følge, de reglene som er satt for forumet. Dette er de MYE flinkere til på de andre forumene "mine". Det jeg reagerer på gang på gang her på bimmers er hvor "umodent" mange av medlemmene opptrer, hvor lite enkelte har å komme med og hvor ukritisk enkelte poster (uten å lese korrektur osv.). Kvantitet, men svært dalende kvalitet :? Virker fremdeles som enkelte kun er ute etter flest mulig innlegg, desverre. [-X

Jeg har ingen klager på hvordan forumet her blir styrt. På et forum med så stor medlemsmasse vil det alltid være ting å ta tak i, så perfekt vil det aldri bli. Dette er da også styrt på 100% frivillig basis. Jeg er bare takknemlig at noe tar seg det arbeidet det er å opprettholde forumet. En kan heldigvis fortsatt lære mye her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke Gunnar vil ha kontigent da ? det fører faktisk med seg ganske mye arbeid hvis han skal ta imot flere hundre tusen i året, husk at dette er skattbar inntekt og alt må bokføres av revisor

Hvis Gunnar ikke vil? er jo ingen som har forsøkt å tvinge ham heller! Du får det jo til å høres ut som noen prøver å tvinge ham til å innføre kontigent! Vi kommer bare med forslag til hvordan man kan få ett litt mer ryddig forum!

Du virker jo til å være livredd for at det skal innføres betaling :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er det at Gunnar er lei av dette forumet og ønsker å selge det. Spiller nesten ingen rolle hva vi blir enig om her, det er helt opp til han.

Hvis han er så lei av det hvorfor selger han ikke bare til første og beste! Synes jeg hørte han fikk et tilbud på 180 000 kroner!

Håper i allfall han ikke er så lei at han selger til folk som er uegna til å drive detta forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for å betale, men jeg vet av erfaring at betaling på fora ikke nødvendigvis gjør forumet bedre, ingen kan tvinge Gunnar til noe som helst og han bestemmer ene og alene hva han vil gjøre med forumet, siden ingen får tak i Gunnar så er det vel ingen vits i å fortsette denne diskusjonen heller for det blir jo som å snakke for døve ører ettersom Gunnar har forlatt skuta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...