Gå til innhold

Mitt lille e91 M3(20d) prosjekt.."Til salgs s.64;)"


ThomasE91
 Share

Anbefalte innlegg

To stk gjennomført bra biler! :clap:

 

Personlig, skulle jeg ønske meg bilder med noe mer "lys" i syntes de er i overkant mørke og en mister litt detaljer av bilene.

Der ser mer ut som de er tatt sent på kveld en på dagen i sollys.

Men for all del meget bra bilder, bare jeg som ville se "mer" av bilene :)    :wub:

 

Men de dukker vel opp på et og annet biltreff i løpet av sesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått.. To heftige biler. Er det på østlandet du holder til?

 

Helt nydelig!

 

Ser vanvittig bra ut !

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Nydelige biler og flotte bilder :D

 

takk skal dere ha. 

 

Mulig det er skrevet tidligere i tråden, men hvordan gikk det med godkjenningen din av fronten?

 

Fronten gikk det helt fint med.. fikk BMW norge til å skrive et skriv som forklarte at jeg ikke har gjort noe med bilen som tilsier at jeg har svekket fronten under en kolisjon. så da godtok biltilsynet dette.

 

To stk gjennomført bra biler! :clap:

 

Personlig, skulle jeg ønske meg bilder med noe mer "lys" i syntes de er i overkant mørke og en mister litt detaljer av bilene.

Der ser mer ut som de er tatt sent på kveld en på dagen i sollys.

Men for all del meget bra bilder, bare jeg som ville se "mer" av bilene :)    :wub:

 

Men de dukker vel opp på et og annet biltreff i løpet av sesongen..

 

Takk.

 

Grunnen til at de er så mørke merket jeg også. da jeg satt på den stasjonære pcen og redigerte bildene så sitter jeg på en mac som er koblet til en EIZO skjer som er calibrert. der ser bildene perfekt ut, men så satt jeg meg over på macbooken min og da ble alle bildene for mørke. Så vet ikke hvor feilen ligger om at bildene blir lysere på en calibrert skjerm enn macbooken min som ikke er det.

 

Men ja. du ser nok meg og frode igjennom sesongen. vi skal hvertfall på e30meet på rudskogen og bergen nå 12 april. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er sånn at du får hele felgen oppi uten subbing. Var egentlig sånn jeg ville ha det. For da kan jeg kjøre så lavt og ha en kant på felgene som ikke får samme farge som bilen:P

Når der gjelder railsene så mener jeg at det skal være rails. Hadde en kompis som fjærnet de og det minnet som en 1 serie etterpå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...