Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 drøy dim å kjøre vinterdekk på det er ikke billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 hehe.. har en kompis med samme vinter felger.. så tror det skal bli bra.. men vi får se.. kan være jeg selger de g kjøper noen 18" til vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Rent egenskapsmessig så vil jeg anbefale 18"! Du har bedre grep, comfort og kjøreegenskaper med 18" enn 19" har prøvd begge deler, og har hørt mye fra kunder på jobben, men det er klart at 19" er tøffere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 da var coilovers montert på bilen. bilen er blitt 30mm lavere foran nå. har bare fått montert foran.. blir vel montert bak nå en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ble bra med senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Tøft:) Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Dette så bra ut. Hvilket sett har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg har kjøpt supersport. fikk til jul. er meget stivt men er ikke rustfritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Denne var frekk husker no at eg kjørte bak deg fra lagunen og nedover sjølinjen på torsdags ettermiddag Prøvde og gi på for og nå/holde deg nedover men du drog greit på haha Skikkelig fet bil, kunne tenkt meg slik som bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 hehe.. takker.. er ikke den flinkeste til å holde fartsgrensen:P hehe.. du kjørte vel ikke m5 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hehe, nei M5 står fint vinterlagret kjørte hvit caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Vet du prisen og hvor det er handlet? Jeg må få tak i ett billig sett til min. Er ikke så farlig om det er stivt og ikke rustfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett ... -evolution Her har du det. Men mitt ligner ikke overens med bilde.. men mener det er dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå