ThomasE91 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Da var det montert på senk bak.. tok bare noen kjappe bilder.. ikke helt de beste men seint ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Herregud så rett!! Dette er lett byens feteste touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Herregud så rett!!Dette er lett byens feteste touring! takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Byens feteste? Tror heller vi sier NORGES feteste! Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Rå bil! Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Det der ble meget rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Hehe. Takker folkens. Nå lurer jeg på om jeg skal beholde splitterene på eller om jeg skal ha 3d lippen på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Behold studie og selg splitterne til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Behold studie og selg splitterne til meg. Hehe. Er alltid kjekt å ha 2 set med lipper. Hadde en 3d lippe før. Men den tok snøen. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Bruk splitterene du, så kan jeg bruke 3D lippen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Trur du er ute etter litt et lite "Different" touch... kvitt deg med splitterne du..... sa jeg at jeg kjøper? hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Nydelig touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Ja dette ble helt kanon! Kjenner jeg misunner deg litt den fargen. Hadde stått fint i stil til lekebilen. Skal vi bytte? Edit: Glem det, det er jo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Det der ble bra! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Nå blei den jævlig grom ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå