ThomasE91 Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 her er da nye vinter felgene mine.. disse er planen og sandblåse og pulverlakke i en mørk gråtone. her har dere noen kjappe biler jeg tok i går. ikke rein bil men det får vel bare være:P Også skjedde dette.. ikke bra med alu muttre på bilen når det er salt på vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Blir det ikke stress å holde kantfelger rene på vinterskitne veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Veldig kult dette, og bildene dine på forje side var rått.. Skal du selge di gamle vinterhjulene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 EHD, Rim7 feks fikser det lett. LSP på felgene vil også gjøre det hele lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Blir det ikke stress å holde kantfelger rene på vinterskitne veier? Blir ikke noe polert kant så tror det skal gå bra. Skal pulverlakke de i en mørkegrå tone. Veldig kult dette, og bildene dine på forje side var rått.. Skal du selge di gamle vinterhjulene ? Nei felgene skal jeg ha om jeg må godkjenne bilen med senk. Og kjekt med org felgene. EHD, Rim7 feks fikser det lett. LSP på felgene vil også gjøre det hele lettere Blir kanskje lagt på noe autobahn vox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 digger denne vogna, syns den kledde rondell felgene veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 ble tøft med rondell hvilket ET er det på de, så rimelig aggressivt ut, ihvertfall framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 ble tøft med rondell hvilket ET er det på de, så rimelig aggressivt ut, ihvertfall framme. Det er 8,5x18 et13 foran og 10x18 et20 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 De kledde bilen godt ja Blir pulverlakken lysere enn Zito felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Dette har du sikkert hørt 1000 ganger tidligere, men bilen din er utrolig fin Dette må helt klart være den peneste Bmw'n jeg noen gang har sett. Helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Ja rød E91 er bare konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 takker for tilbakemeld.. jeg kommer til å lakke felgene i en litt mørkere gråtone enn det de er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Ikke vurdert hvite hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Ikke vurdert hvite hjul? Kunne hatt det men vet ikke helt hvordan det er å ha om vinteren? Vil vel fort bli dritten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Du liker mørke felger iallefall! ingen som kan si noe imot det hva med å teste noe alla Volk TE37-ish? eller noe annet få-eika design? og da som skulebolle sier, i hvitt? tror det hadde kledd bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå