chipsenter1 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 att 318d er lat skal jeg vere enig i men att en enda latere 2.4 bensin sluker skal dra fra den tviler jeg på og vil du ha det lille extra du snakker om er d jo bare og kaste inn en chip i den så er det rene raketten i forhold til en lat 2,4 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 att 318d er lat skal jeg vere enig i men att en enda latere 2.4 bensin sluker skal dra fra den tviler jeg påog vil du ha det lille extra du snakker om er d jo bare og kaste inn en chip i den så er det rene raketten i forhold til en lat 2,4 hehe Ja fordelen med diesel er jo chippe muligheter da! Er derfor jeg heller mer mot 325d enn 330I ved bilbytte, hadde uten tvil kostet på meg en Hartge oppdatering som i 325en ville gitt 260 hester og 560 nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 eller bare satse på 330 så har du godt over 300hk og 650 nm har samme motorn i 7,ern og funker fint selv i den men 6 er lyden får du aldrig av en diesel så hvorfor vurderer du diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Med den instillingen og holdningen der er jeg glad du kjører annet en BMW. Visst du mener at om bilen har 4 eller 6 syl avgjør bilen,ja da må jeg bare ønske deg bedring. At du heller ikke skjønner sammenhengen mellom dreiemoment og effekt, gjør det hele litt morsomt i den overnevnte diskusjonen, momentet er ikke noe man bruker opp. Hva som betyr noe for meg i valget av bil er likegyldig for dere! Jeg kjøper bil ut i fra følelser, hvis ikke hadde jeg kjørt Golf Bluemotion! BMW er kjent for sin tradisjonelle rekkesekser, og for meg så ville det være uaktuelt å kjøre BMW uten rekkesekser og den kjente sekserlyden! Der er de fleste BMW eiere enige med meg bortsett fra dere som kjøper "kjiping" utgaven! Jeg kunne gjort som deg å kjøpe minste motoren i en 3-serie, men BMW glenden hadde ikke vært der med en surrende firesylindret motor med et ovalt enderør som avslører for alle at du kjører "minstemann"! Skal man ha BMW så får man i det minste ha sekser, og det er min personlige mening! Dere kan spare dere for noen kommentarer på denne, det er og blir min personlige mening og jeg håper ingen har noen problemer med å respektere det! BMW lager fornuftige biler i form av 316d, 116d og 520d LE (selv om den gikk ut med E60) men for meg så kan jeg heller da kjøpe en Passat med masse utstyr og firehjulstrekk! Skal jeg først bla opp for en BMW så skal det være en ordentlig en Jaja, du framstår ikke som mer intelligent etter det innlegget der! Bekrefter vell egentlig både mitt og fleres poeng. Har du noen personlige mangler, siden du ikke vil ha den minste? Så de(BMW) blir altså straffet for at de ikke leverer kjipere motor slik som Audi og VW? Må jo føles trist at "kjipeste" modellen går mye bedre en "verdens beste bil" med lat tørst V6. Dagens R4 på 170hk er bedre en 2.2l R6'en som den erstattet på alt, ved unntak av lyd. Men den har en effektkurve som er langt bedre, og bruker veldig mye mindre drivstoff. Under normal kjøring høres ikke motoren spesielt godt inni bilen, og på høyt turtall og belastning høres den strengt tatt ikke gale ut. Ganske kvass lyd. En BMW er SÅ mye mer en bare motoren, det er kjøreegenskapene som trollbinder de fleste entusiastene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 men 6 er lyden får du aldrig av en diesel så hvorfor vurderer du diesel Godt poeng der! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jaja, du framstår ikke som mer intelligent etter det innlegget der! Bekrefter vell egentlig både mitt og fleres poeng. Har du noen personlige mangler, siden du ikke vil ha den minste?Så de(BMW) blir altså straffet for at de ikke leverer kjipere motor slik som Audi og VW? Må jo føles trist at "kjipeste" modellen går mye bedre en "verdens beste bil" med lat tørst V6. Dagens R4 på 170hk er bedre en 2.2l R6'en som den erstattet på alt, ved unntak av lyd. Men den har en effektkurve som er langt bedre, og bruker veldig mye mindre drivstoff. Under normal kjøring høres ikke motoren spesielt godt inni bilen, og på høyt turtall og belastning høres den strengt tatt ikke gale ut. Ganske kvass lyd. En BMW er SÅ mye mer en bare motoren, det er kjøreegenskapene som trollbinder de fleste entusiastene. Unnskyld meg! er du helt idiot i hode eller? Beskylde meg for å ha personlige mangler bare fordi jeg liker kun BMWer med sekser! Er jo for faen snakk om en smaksak vel, du er jo helt på jorde mann! Grei nok at dagens 320 med firer er mye bedre enn gamle varianten på 2,2 liter, det har jeg heller ikke nekta for men i mitt hode er det en jævla pinglemotor! Og særlig i din bil så blir det helt feil med "strikkmotor", blir jo som "får i ulve klær". Men det er min faens mening og du skal ikke komme å snakk nedlatende om meg fordi jeg ikke deler ditt syn! Du kaller min bil lat, det er grit nok! Men har du prøv den type bil jeg har eller hører du på det som de andre sier? Jeg har prøvd "din" bil og i en så tøff og lekker bil som E92 så blir det feil med rekke firer, men det er min mening! Hehe! du sikter til min bil som "verdens beste bil" det har du faktisk rett i. A6 (C6) har blitt kåret til å være bland de beste to ganger etter hva jeg har sett! Bla her: http://www.tv2underholdning.no/broom/au ... 74373.html I følge denna så er faktisk min bil bedre enn din (må tillate meg å være barnslig i diskusjoner som har tatt slik vending som denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 eller bare satse på 330 så har du godt over 300hk og 650 nmhar samme motorn i 7,ern og funker fint selv i den men 6 er lyden får du aldrig av en diesel så hvorfor vurderer du diesel Vel nå er det eventuelt 330I bensin det er snakk om så å få den opp i 300 hester så må man vel modifisere litt Grunnen til at jeg heller mot 325d er fordi bensinprisene nå kryper mot 14 kroners merket, drive å ha sprek bensinbil blir fort veldig dyrt! Så hvis jeg heller da kan ha en diesel bil som sparker friskt ifra så velger jeg heller det Men nå får vi se hva det blir Synes dieselsekser er grisetøff jeg, er liksom noe mektig og kraftig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jaja, du framstår ikke som mer intelligent etter det innlegget der! Bekrefter vell egentlig både mitt og fleres poeng. Har du noen personlige mangler, siden du ikke vil ha den minste?Så de(BMW) blir altså straffet for at de ikke leverer kjipere motor slik som Audi og VW? Må jo føles trist at "kjipeste" modellen går mye bedre en "verdens beste bil" med lat tørst V6. Dagens R4 på 170hk er bedre en 2.2l R6'en som den erstattet på alt, ved unntak av lyd. Men den har en effektkurve som er langt bedre, og bruker veldig mye mindre drivstoff. Under normal kjøring høres ikke motoren spesielt godt inni bilen, og på høyt turtall og belastning høres den strengt tatt ikke gale ut. Ganske kvass lyd. En BMW er SÅ mye mer en bare motoren, det er kjøreegenskapene som trollbinder de fleste entusiastene. Unnskyld meg! er du helt idiot i hode eller? Beskylde meg for å ha personlige mangler bare fordi jeg liker kun BMWer med sekser! Er jo for faen snakk om en smaksak vel, du er jo helt på jorde mann! Grei nok at dagens 320 med firer er mye bedre enn gamle varianten på 2,2 liter, det har jeg heller ikke nekta for men i mitt hode er det en jævla pinglemotor! Og særlig i din bil så blir det helt feil med "strikkmotor", blir jo som "får i ulve klær". Men det er min faens mening og du skal ikke komme å snakk nedlatende om meg fordi jeg ikke deler ditt syn! Du kaller min bil lat, det er grit nok! Men har du prøv den type bil jeg har eller hører du på det som de andre sier? Jeg har prøvd "din" bil og i en så tøff og lekker bil som E92 så blir det feil med rekke firer, men det er min mening! Hehe! du sikter til min bil som "verdens beste bil" det har du faktisk rett i. A6 (C6) har blitt kåret til å være bland de beste to ganger etter hva jeg har sett! Bla her: http://www.tv2underholdning.no/broom/au ... 74373.html I følge denna så er faktisk min bil bedre enn din (må tillate meg å være barnslig i diskusjoner som har tatt slik vending som denne) Hadde E92 320i hatt en 6'er, så ville det vært mannebil ifølge ditt syn. Vel Vel, det får stå på din regning. Lar igrunn bare diskusjonen ligge nå, du har visst hvor ditt nivå er. Så trenger ikke tilføye noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hadde E92 320i hatt en 6'er, så ville det vært mannebil ifølge ditt syn. Vel Vel, det får stå på din regning. Lar igrunn bare diskusjonen ligge nå, du har visst hvor ditt nivå er. Så trenger ikke tilføye noe mer Vet du hva! Jeg tror vi begge har fått vist vårt nivå her jeg! Synes du skal slutte å gå rundt å kalle alle for idioter bare fordi dems meninger er stikk i strid med dine! Ja hadde 320I E92 hatt sekser så hadde det vært ett hakk mer tradisjonel BMW for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Fasinerende avsporing her, og sikkert veldig nyttig for trådstarter. For å spore litt tilbake så hadde jeg definitivt valgt 318d LCI fremfor eldre 320d. Ser betydelig mye bedre ut, teknikk og annet er videreforedlet, og en nyere bil innebærer normalt enklere bilhold. (Og så klarer jeg ikke å holde meg fra et lite sleivspark i begge retninger i trådens avsporing: Å synes at en BMW skal ha 6'er kan jeg forstå, men å synes det er vitkig å vise dette til verden i form av eksosstussene er litt flaut. I andre retningen så synes jeg gangkultur og lyd ødlegger for ellers gode rekkefirere fra BMW. Min far sin 318i høres ærlig talt mer ut som diesel på tomgang, og han var innom forhandleren for å sjekke at det faktisk skulle være slik. Selv om han er veldig fornøyd med bilen, sier han jevnlig at det skulle vært en sekser under panseret for at denne skulle vært "skikkelig". Likevel synes jeg og at om totalpakken ellers er riktig i en E90/E92 så er totalpakken så god at den mangelen kunne jeg fint levd med i en 320i. For øvrig sprekt at noen tørr å kjøpe en knall rød E92, det trengs mer farge i dagens bilverden!!). Se, jeg klarte å skrive et helt innlegg uten å måtte kalle noen idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hva som betyr noe for meg i valget av bil er likegyldig for dere! Jeg kjøper bil ut i fra følelser, hvis ikke hadde jeg kjørt Golf Bluemotion! BMW er kjent for sin tradisjonelle rekkesekser, og for meg så ville det være uaktuelt å kjøre BMW uten rekkesekser og den kjente sekserlyden! Der er de fleste BMW eiere enige med meg bortsett fra dere som kjøper "kjiping" utgaven! Jeg kunne gjort som deg å kjøpe minste motoren i en 3-serie, men BMW glenden hadde ikke vært der med en surrende firesylindret motor med et ovalt enderør som avslører for alle at du kjører "minstemann"! Skal man ha BMW så får man i det minste ha sekser, og det er min personlige mening! Dere kan spare dere for noen kommentarer på denne, det er og blir min personlige mening og jeg håper ingen har noen problemer med å respektere det! BMW lager fornuftige biler i form av 316d, 116d og 520d LE (selv om den gikk ut med E60) men for meg så kan jeg heller da kjøpe en Passat med masse utstyr og firehjulstrekk! Skal jeg først bla opp for en BMW så skal det være en ordentlig en Dette blir bare bedre og bedre Så du mener at du hadde kjørt en Passat istedenfor å kjøre en Bmw med masse utstyr med en mindre motor.... Dette sier jo alt, og du kaller deg Bmw entusiast Her er nettstedet for deg: http://www.vwaudi-club.no/ Kanskje det er noen flere her som ikke vil innse fakta ang. en lat A6, lykke til med nytt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Dette blir bare bedre og bedre Så du mener at du hadde kjørt en Passat istedenfor å kjøre en Bmw med masse utstyr med en mindre motor.... Dette sier jo alt, og du kaller deg Bmw entusiast Her er nettstedet for deg: http://www.vwaudi-club.no/ Kanskje det er noen flere her som ikke vil innse fakta ang. en lat A6, lykke til med nytt forum Vet du at jeg er like Audi entusiast som jeg er BMW entusiast! Og ja, i stede for å kjøpe en ny 318d så hadde jeg mye heller kjøpt en ett år gammel Passat 2,0 TDI 4-motion med full pakke! Og angåend lat A6, kjører heller det enn en stusselig BMW med pinglemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Og angåend lat A6, kjører heller det enn en stusselig BMW med pinglemotor Og jeg kjører heller en Bmw med pinglemotor, som kjører fra en lat A6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Og angåend lat A6, kjører heller det enn en stusselig BMW med pinglemotor Og jeg kjører heller en Bmw med pinglemotor, som kjører fra en lat A6 Hva slags BMW er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Og angåend lat A6, kjører heller det enn en stusselig BMW med pinglemotor Og jeg kjører heller en Bmw med pinglemotor, som kjører fra en lat A6 Hva slags BMW er det du har da? Pinglemotor Men det diskusjonen handler om her er jo E9X 318d kontra A6 2,4l, og da hadde jeg valgt Bmw`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå