Gå til innhold

E-Light modul?

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Ser schmiedmann har en E-light modul!

Noen som har testet denne?

:D

Så interessant ut!

I min bil kan jeg slå av lysene helt med bryteren i posisjon 0.

Har jeg den i posisjon på så slår lysene seg av og på etter om tenningen er på eller ikke.

Hvordan vil dette fungere da?

Se link her: http://www.schmiedmann.no/elight/produk ... aspx#20208

Og video her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Ser på http://www.car-solution.de/ at de har veldig mange forskjellige moduler.

Er den fra http://www.schmiedmann.no/elight/produkt-type/new/sok-med-produktnummer/side1.aspx#20208 det jeg trenger?

Så du hadde noe på youtube du også Alpejohn så kommer nok tilbake til deg når jeg har fått anskaffet meg dette :wink:

Man får ikke mer moro enn det man lager selv :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange versjoner ja, men spørsmålet er om du trenger de ekstra funksjonene, jeg har den billigeste da jeg ikke trenger noe av det ekstra. Mye av det dem tilbyr er mulig og kode selv. :)

Jeg har kun "parklys på" når jeg låser opp bilen, som welcome light eller hva dem kaller det. :) Har fortsatt ikke sett en e39 med tilsvarende lys. :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det går på alle. :)

Hehe, ja er artig og prøve :P

Men anbefaler skikkelige koblinger istede for strømtyvene som følger med, kjøp heller ekstra pinner som du stikker i kontakta til lcm og så lager du en y kabel. Jeg jorde ikke det og angrer nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt denne i to år på min e39. Funker som bare det. Kjøpte den med alle funksjoner, auto innlegging av speil med fjernkontroll ( ikke bruk på vinter:)), blinking ut av rundkjøring (tapping på hendel så blinker du tre ganger) samt alle andre fine funksjoner. Anbefales for de som vil skille seg litt ut fra mengden:)!

Bengt

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt denne i to år på min e39. Funker som bare det. Kjøpte den med alle funksjoner, auto innlegging av speil med fjernkontroll ( ikke bruk på vinter:)), blinking ut av rundkjøring (tapping på hendel så blinker du tre ganger) samt alle andre fine funksjoner. Anbefales for de som vil skille seg litt ut fra mengden:)!

Bengt

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Hvorfor anbefaler du ikke auto fold på nøkkelen om vintern? Pga is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke å ha den funksjonen for det ble for dumt at dem kjører når du låser opp og igjen, skal du hente lommeboka kjører dem, bare du skal inn i bilen..

Dem burde lagt seg inn når du låser, men ikke opna før du faktisk starta motoren. Da kan du faktisk sitte i bilen og spille musikk uten at speila opner seg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...