Gå til innhold

Blå angeleyes som på 2011 F10

Labbestuss
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for bildet så jo ikke ille ut det faktisk..

Pain å skifte ja, og jeg som er sååååå handy og omtrent aldri åpna panseret på bilene jeg ha eid :applause:

Finnes vel LED pærer som er ikke er så pain å skifte på en såpass "ny" bil? Noe OEM lignende pærer? Tenker da litt på feilmeldinger osv.. Må uansett overlate andre til å gjøre jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pain og skifte mtp at pæra sitter så utilgjengelig til :P

Var med fattern å skifta på hans E60 og det vakke særlig lett å komme til, men kanskje vi gjorde noe feil :\

dunno, men blir kult med hvite :) Er tross alt hvite på F10en hans nå, bare kjøpe led til tåkelysa hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt LED superwhite angel eyes pærer fra GS til min E39 og forskjellen ble noe ala det du ser under her:

bmw-5-series-e39-angel-eyes-led-upgrade-bulbs-markers3.jpg

Et par mobilbilder av min bil (har xenon-farget pære i tåkelysa også):

aysngjiv8qccfvwwaalz.jpg

faz0w8ibp8qa8nb6kzxv.jpg

Så meget bra ut. Prøvde og søke på GS, men kunne ikke finne disse. Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget bra ut. Prøvde og søke på GS, men kunne ikke finne disse. Har du en link?

Er det pærene til angel eyes du tenker på? så er varnummeret på de hvite 7-6001W

mulig jeg er noob, men jeg klarer ikke å linke rett til sida der pærene er.

men jeg gikk ihvertfall på Lykter -> Lyspærer også¨bladde jeg meg lenger ned på siden.

EDIT: Ellers så har de superwhite pærer til tåkelys på den siden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av min e60 med de originale pærene, og et bilde med pærene som gs selger. På "etterbilde" er det og xenon i sprederne.

o5upfbejqw7unebb80p0.jpg

semxbmbo2kig5scge30e.jpg

Jeg fikk derimot problemer med støy på radioen når parklysene ble slått på i etterkant av montering av led angeleyes. Jeg er usikker på om dette er grunnen, og om ledpærer kan gi radiostøy. Skal iallefall prøve å søke etter feilen.

Kan ledpærer gi radiostøy anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk derimot problemer med støy på radioen når parklysene ble slått på i etterkant av montering av led angeleyes. Jeg er usikker på om dette er grunnen, og om ledpærer kan gi radiostøy. Skal iallefall prøve å søke etter feilen.

Jeg har ingen problemer med radiostøy med led pærer. Hverken med de originale, super white eller de blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk derimot problemer med støy på radioen når parklysene ble slått på i etterkant av montering av led angeleyes. Jeg er usikker på om dette er grunnen, og om ledpærer kan gi radiostøy. Skal iallefall prøve å søke etter feilen.

Jeg har ingen problemer med radiostøy med led pærer. Hverken med de originale, super white eller de blå.

Du skrev at bildet inneholdt bilen din med LED i parklys, men også xenon i tåkelys.

Så det er nok der problemet ligger. Altså i at du har xenon. Enkelte dårlige kit som man ettermonterer gir slike problemer, gjerne pga dårlig jording.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...