TheMan Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Som topic, hvilket merke/type vindusvisker er best? tiden er inne for å bytte viskere..
Otis Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg personlig har prøvd det meste som finnes av viskere og ente til slutt opp med de fra BMW. De var faktisk bedre, tro det eller ei. Virker som gummi er mykere på de enn alle andre.
Hpi Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg er godt fornøyd med Bosh, heter vel 539 twin og består av ei eske som inneholder en på 550mm og en på 660mm. Jeg kjøper de på Ebay og da kommer de på ca 300,- levert. Ikke kjøp Biltema, det står at de passer men de gjør det ikke. Da tenker jeg på de som koster ca 100,- pr stk, de som koster 29,- har jeg ikke prøvd.
Haug530D Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Bosch sine er ikke noe bra, kjøp orginalt Bmw de er best ja. Har også prøvd Biltema sine og de passer ikke, eneste som er likt er lengden på pusserbladet, så om du er litt Handy Mandy så går det å ta viskerbladet over på de gammle, men det er litt knot.
nimitz Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Dette blir vel som og spørre hvilket øl er best Har selv fortiden Bosch viskere og er fornøyd. Rengjør pussebladene smått så holder viskerne lenge. Prøvde biltema viskere på min forrige bil. Det blir ikke flere viskere derfra.
Dan Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Bruker også originalt og er fornøyd med det. Bytter hver vår, så er snart på tide igjen.
Brasan Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 jeg synes Bosch er helt knall. Biltema har jeg aldri prøvd, europris greiene er visst noe skikkelig dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå