Alpejohn Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Hei, har du lyst til å forklare litt mer om åssen du monterte disse i m-tech grøftelysene? Vurdere dette selv Hei, Jeg skrudde ut grøftelysa, satte i pæra, sette dem inn igjen, hang opp ballastene inn i der en plass, koblanledningene og tok meg en kjøretur. Mr Mykland reagerte på dette 1
Mr Mykland Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Hei, Jeg skrudde ut grøftelysa, satte i pæra, sette dem inn igjen, hang opp ballastene inn i der en plass, koblanledningene og tok meg en kjøretur. Så enkelt ja
Alpejohn Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Hb4 mener jeg. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Alpejohn Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Vis du har m fanger ja.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
MrBrum Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Angående LED lys er det store forskjeller på Kina dritt og skikkelig merkevare. Osram og Philips har bra LED pærer med riktig lys. Men om dem kan levere den type pærer er jeg usikker på. Mener jeg så en tråd her inne hvor en kar hadde testet mange pærer og endte opp med Osram.
Reef89 Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Det er helt riktig Tråden er her fremdeles under katergori DIY.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå