Gå til innhold

min nye 2008 320d e92

Share

Anbefalte innlegg

Ja endelig fått kjøpt meg en skikkelig bil etter år som student. Hva synes dere jeg burde gjøre med den? Svarte nyrer blir vel første lille oppgradering.

Da bilen skal hentes fra Tyskland neste uke har jeg bare forhandlerbildene enn så lenge. Felgene som sitter på blir vinterfelger. Nye 18" keskin kt9 matt svarte blir sommerjulene. http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/pr ... oduct=2120

Interiørbildene er dårlig tatt, men er shadowline.

9b8g85q08u6mdj67colm.jpg

85xcqkaujarw8csmdt1y.jpg

s7iyq236hoxbkzov2hmh.jpg

lj7lxyvyh7b5smr7k1om.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med knallfin bmw :D sikkert godt å klinke til på en slik etter mange år som fattig, bil-løs student :P

sort grill og noen pene felger er vell det som trengs her? synes det er litt tøft med sort tak på disse jeg da. vinyl evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er på bildet er 19" 8)

Takk for at dere er oppmerksomme. Selgeren jeg har snakket med sa 17", men når jeg ringte nå for å kontrolere var det 19". Så nå starter jobben med å endre alle bestillinger av dekk og felg jeg har gjort hos en kompis i Berlin. Hehe. Kan jo ikke ha mindre sommerfelg såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold de 19"ene som sitter på nå. De er jo dritpene.

Pen bil forøvrig.

Ja de skal beholdes, men må jo ha vinterfelger også. Så det som er blitt kjøpt, forøvrig dyrt med 19" vinterdekk.. Endte med Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225, 40, 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er på bildet er 19" 8)

Takk for at dere er oppmerksomme. Selgeren jeg har snakket med sa 17", men når jeg ringte nå for å kontrolere var det 19". Så nå starter jobben med å endre alle bestillinger av dekk og felg jeg har gjort hos en kompis i Berlin. Hehe. Kan jo ikke ha mindre sommerfelg såklart.

synes det var litt rart ja. Har hatt 3 sett med de felgene så kjenner til de. er kjempe fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Har lik bil selv med m-pakke, beste bilen jeg har hatt. Du blir sikkert kjempefornøyd, bilen er en fornøyelse å kjøre. Jeg ville droppa svarte nyrer, synes det er finest sånn de er nå ;)

Etter et halvt år med den nå er det eneste jeg savner lyden av rekkesekser og hver gang jeg kjører utenfor sentrum forbanner jeg meg litt over automat-valget mitt. Men sånn er det nå. Motoren har nok kraft i det daglige, er komfortabel og sportslig når du ønsker det. Knallbil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...