wicky124 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hva går dette ut på? tror jeg er litt dum idag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hmm.... lurer litt på når vi som har windows phone 7 skal få alle disse kule appene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 wicky124: Denne appen gjør forumet mye mer lesbart og brukbart for den lille skjermen på android/iPhone. flobben: Kommer nok dit, men plattformen er fortsatt veldig fersk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Dette er et genialt program, bruker det på diverse forum! Men jeg får ikke bildene dom er lasta opp på serveren deres til å funke. Går det an å fikse? Jobber med det. Håper det lar seg løse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ahaa...da så da så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 @Gunnar: Supert Løsningen nå er å trykke på knappen øverst til høyre og velge å åpne den vanlige siden i appen eller i safari, litt tungvindt, men det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 flobben: Kommer nok dit, men plattformen er fortsatt veldig fersk Jepp.. var vel egentlig klar over det når jeg kjøpte, men mye av det viktigste er jo på plass. er i allefall veldig fornøyd med tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Ser ut som bimemrs trenger litt bearbeiding på tapatalk, som nevnt tidligere bilder, og kategoriene kanskje, men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Funket fett på iPhone Var morsomt at man kunne se hva de andre medlemmene gjorde akkurat nå(søker i forumet, leser BMW-prosjekter osv, skriver innlegg osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Funket fett på iPhone Var morsomt at man kunne se hva de andre medlemmene gjorde akkurat nå(søker i forumet, leser BMW-prosjekter osv, skriver innlegg osv.) eeh.. Det har du kunne gjort på forumet hele tiden, fra vanlig pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Funket fett på iPhone Var morsomt at man kunne se hva de andre medlemmene gjorde akkurat nå(søker i forumet, leser BMW-prosjekter osv, skriver innlegg osv.) eeh.. Det har du kunne gjort på forumet hele tiden, fra vanlig pc. Hahaha, oja. Der ser du hvor oppdatert jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Tester dere igjen? Tror jammenmeg at bildene er fikset. Utvikleren av appen lagde rett og slett en ny versjon av pluginen for forumet kun for å please oss her på bimmers.no (spesielt oppsett på bildene). Har en anelse av at han hadde lyst på noen av de 23000 registrerte brukerne her inne som kunder.. Funker fint på min iPhone iallfall. Litt tungt å laste i trådene med mest bilder, men sånn er jo bare livet når det er bilder som er ment for PC-bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Funker fint med bildene her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Funker fint her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Da er jammen jeg på også Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå