Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

wicky124:

Denne appen gjør forumet mye mer lesbart og brukbart for den lille skjermen på android/iPhone.

flobben:

Kommer nok dit, men plattformen er fortsatt veldig fersk :)

Skrevet
Dette er et genialt program, bruker det på diverse forum! :)

Men jeg får ikke bildene dom er lasta opp på serveren deres til å funke. Går det an å fikse?

Jobber med det. Håper det lar seg løse.

Skrevet

@Gunnar:

Supert :) Løsningen nå er å trykke på knappen øverst til høyre og velge å åpne den vanlige siden i appen eller i safari, litt tungvindt, men det funker.

Skrevet

flobben:

Kommer nok dit, men plattformen er fortsatt veldig fersk :)

Jepp.. var vel egentlig klar over det når jeg kjøpte, men mye av det viktigste er jo på plass.

er i allefall veldig fornøyd med tlf.

Skrevet

Ser ut som bimemrs trenger litt bearbeiding på tapatalk, som nevnt tidligere bilder, og kategoriene kanskje, men det kommer seg :)

Skrevet
Funket fett på iPhone :D Var morsomt at man kunne se hva de andre medlemmene gjorde akkurat nå(søker i forumet, leser BMW-prosjekter osv, skriver innlegg osv.)

eeh.. Det har du kunne gjort på forumet hele tiden, fra vanlig pc.

Skrevet
Funket fett på iPhone :D Var morsomt at man kunne se hva de andre medlemmene gjorde akkurat nå(søker i forumet, leser BMW-prosjekter osv, skriver innlegg osv.)

eeh.. Det har du kunne gjort på forumet hele tiden, fra vanlig pc.

Hahaha, oja. Der ser du hvor oppdatert jeg er :roll:

Skrevet

Tester dere igjen? Tror jammenmeg at bildene er fikset. Utvikleren av appen lagde rett og slett en ny versjon av pluginen for forumet kun for å please oss her på bimmers.no (spesielt oppsett på bildene). Har en anelse av at han hadde lyst på noen av de 23000 registrerte brukerne her inne som kunder.. ;)

Funker fint på min iPhone iallfall. Litt tungt å laste i trådene med mest bilder, men sånn er jo bare livet når det er bilder som er ment for PC-bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...