S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Det fungerer ihvertfall fra S60v5. Ikke like imponerende grensesnitt som bl.a iPhone, men det betyr jo bare at jeg må kjøpe ny telefon. Den gamle Omnia HD'n begynner å bli noe utdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Hos meg har ikke Bimmers oppdatert seg på lenge på Tapatalk og å kommer jeg ikke inn i det hele tatt? Kommer inn på de andre forumene jeg er på på Tapatalk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Søk opp NY bimmers.no så kommer du inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Forøvrig kan vel Tapatalk lastes ned gratis på android? Åpne nettleser, søk Tapatalk apk, last ned og kjør. Må være huket av for å kjøre APK utenom Playbutikk Kan slettes vis dette strider mot forumet sine retningslinjer. Litt usikker på hvor grensen går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Deltatt knappen i tapatalk virker ikke. Da får jeg beskjed om at det er tomt, og det stemmer jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Nå virker den igjen mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Indregaard Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Funke hæst (bra me andre ord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå