Gå til innhold

Undersøkelse: Motor/gir-kombinasjon - hva er ditt valg?

awt
 Share

Hvilken kombinasjon foretrekker du?  

49 stemmer

1. 1. Hvilken kombinasjon foretrekker du?

• Firesylindret dieselmotor og automat
      1
    • Firesylindret dieselmotor og manuell
      2
    • Sekssylindret dieselmotor og automat
      11
    • Sekssylindret dieselmotor og manuell
      14
    • Firesylindret bensinmotor og automat
      0
    • Firesylindret bensinmotor og manuell
      9
    • Sekssylindret bensinmotor og automat
      13

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å lage en liten undersøkelse hva folk foretrekker hvis rekkesekser og manuellgir ikke er et alternativ i BMW.

Jeg har derfor selvfølgelig utelatt dette valget, ellers hadde nok 90% av brukerene her inne valgt nettopp dette. :)

Alt er selvfølgelig bare for moroskyld.

Hvorvidt nyere biler med SMG og slikt passer inn vet jeg ikke, men jeg har "skikkelig" manuell og god gammeldags automat i tankene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har glemt en del gode alternativer. Hvor er V8 og manuell? :D

Personlig vil jeg jo si jeg ville gått for så stor maskin som mulig og manuell kasse. Automat er greit nok på f.eks vinterbilen eller noe annet jeg aldri har tenkt å kjøre spesielt aktivt med, men ellers er det uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har glemt en del gode alternativer. Hvor er V8 og manuell? :D

Personlig vil jeg jo si jeg ville gått for så stor maskin som mulig og manuell kasse. Automat er greit nok på f.eks vinterbilen eller noe annet jeg aldri har tenkt å kjøre spesielt aktivt med, men ellers er det uaktuelt.

V8 og manuell kommer litt i samme båt rekkesekser og manuell føler jeg. Jeg vil ikke ha noen alternativer der svaret igrunn sier seg selv. :) V8 og automat burde jeg vel muligens hatt ser jeg, men tanken jeg hadde når jeg lagte dette var nyere biler, og derfor kom jeg rett og slett ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automat er vel greit, men så lenge det finnes manuell som alternativ, så blir det førstevalget uansett drivstofftype. Vil helst ha sekser, men som ren bruksbil er en firer et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...