Haug530D Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Da ene spylerdysen er kaputt hos meg skal jeg til å bestille ny, ser det er 2 typer en for intensivt spylesystem og en uten. Hvordan finner jeg ut om jeg har intensivt system eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Har du en egen knapp ytterst på vindusviskerarmen inni bilen, ja da har du intensiv. En annen måte å sjekke er å se om du har en tank for spylevæske i motorrommet på høyresiden ved siden av ABS sentralen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Og, dysene for intensiv har 2 innganger, altså for to slanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Har du en egen knapp ytterst på vindusviskerarmen inni bilen, ja da har du intensiv. En annen måte å sjekke er å se om du har en tank for spylevæske i motorrommet på høyresiden ved siden av ABS sentralen. Har den knappen ja, mener også jeg har to tanker, takk for hjelpen, da blir det dyse med to uttak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå