lasseln Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Granater er nok ikke helt min stil.. Donerer du sorte nyrer til meg? Hvis du faktisk hadde brukt de så skulle jeg vurdert det! Men siden jeg er temmelig overbevist om at du kommer til å brenne dem, samt dokumentere hendelsen her på bimmers så lar jeg det bli med tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Har faktisk akkurat bydd på et sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Har faktisk akkurat bydd på et sett.. hoho, fasaden slår sprekker! Svakt heggem, svakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Nydelig bil Frode Synd du selger, men forståelig.. Du har gjort absolutt alt rett med denne! Hva skjer med M5 bakpottene og gulvet du hadde planer om å montere? evt. hva skulle du hatt for denne platen som du bytter ut med hjulbrønn.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Har faktisk akkurat bydd på et sett.. Svake mennesker......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Men, skal jeg montere eller brenne det opp mon tro? Har faktisk akkurat bydd på et sett.. hoho, fasaden slår sprekker! Svakt heggem, svakt Mister, snakk for deg selv! Snakk for deg selv! Nydelig bil Frode Synd du selger, men forståelig.. Du har gjort absolutt alt rett med denne!Hva skjer med M5 bakpottene og gulvet du hadde planer om å montere? evt. hva skulle du hatt for denne platen som du bytter ut med hjulbrønn.? Hehe. Ja, si det.. Blir vel sittende med denne bilen i vinter også.. Du kan få kjøpe delene. Prisen ser du på Schmiedmann sine sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Strassentech-leppa selges til høystbydende! (Penger på forskudd på konto, så skaljeg fortelle hvor på sognefjellet den ligger, i flere deler..) Mye snø der idag, og jeg hadde hastverk på begravelse i Aurland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Tuller du? noooo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Strassentech-leppa selges til høystbydende! (Penger på forskudd på konto, så skaljeg fortelle hvor på sognefjellet den ligger, i flere deler..) Mye snø der idag, og jeg hadde hastverk på begravelse i Aurland. Har du knust den peneste fronten jeg noen gang har sett på en E39?? Skam deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Desverre, den ligger i flere deler rundt 1200moh. Tragedie. Har sendt en mail og pm til vedkommende jeg handlet av, men går ut ifra det ikke er vits. Den er jo utgått, og utsolgt.. Tenkte kanskje jeg kunne få produsert opp igjen en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36139081 Kanskje han vil bytte likt.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har sett på den alpinaen jeg også, den er helt nydelig. Skulle gjerne tenkt meg å bytte, heeelt likt! Kanskje gitt litt imellom også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 En av få E39er jeg har sansen for. Synd å lese om lippa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har sett på den alpinaen jeg også, den er helt nydelig. Skulle gjerne tenkt meg å bytte, heeelt likt! Kanskje gitt litt imellom også. Unnskyld at jeg spørr i tråden, men er det virkelig biturbo i de der? Er jo trangt nok som det er der syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har sett på den alpinaen jeg også, den er helt nydelig. Skulle gjerne tenkt meg å bytte, heeelt likt! Kanskje gitt litt imellom også. BMWs are bils, not båts. Vakke fritt for feiktre inne der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå