Saltkjelen Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Jaja. Vært på langtur med touringen idag. På tur hjem med to biler i dette sekund.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Her er det bare å fortsette med skrivingen RS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Frode Teaser Rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Frode Teaser Rs Haha!! Et lite telefonbilde da. Touring i front. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 koss går det med snittforbruket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Tanka på Figgjo, så får se ved neste fylling. Computeren viser smått pessimistiske 0,95, men har mye slett og fin vei heretter. Går nok veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ble det den vi snakket om? Nå har vel drømmen din gått i oppfyllelse da? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Det ble det jammen! på tur inn i Asker i denne stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Grattis med fet skute! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Noe sier meg at du har et noe spenstig interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Grattis! Funker ikke lysa i instrument? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Grattis! Funker ikke lysa i instrument? Har vel noe med import å gjøre,må vel sette på kjørelys.. Nice bil,må vel være et av de råeste interiør i sånn bil i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Det ble det jammen! på tur inn i Asker i denne stund. Grattis RS! var vel en deilig følelse kan jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Grattis med fet skute! Takk for det. Meget tilfreds. Mangler bare visning hos BT, så jeg får skiltet skjønnheten. Noe sier meg at du har et noe spenstig interiør? Spenstig in deed. Simpelthen elsker det. Og det er så mykt og godt også, enda det er 12 år gammelt. Grattis! Funker ikke lysa i instrument? Lysa virker som bare det. Har vel noe å si med den ræva telefonen jeg har. (Samsung S3) Grattis! Funker ikke lysa i instrument? Har vel noe med import å gjøre,må vel sette på kjørelys.. Nice bil,må vel være et av de råeste interiør i sånn bil i norge I mine øyne falt det umiddelbart i smak. Eneste punktet jeg var usikker på, var understellet. Det er egentlig helt på trynet å bytte til Kw for eksempel, bare for å få den lav. Så er i tenkeboksen på akkurat dette. Korrekt mtp lyset. Er bare den ræva telefonen som kan for det. Det ble det jammen! på tur inn i Asker i denne stund. Grattis RS! var vel en deilig følelse kan jeg tro? Meget deilig følelse. Morro bil er det, likevel om den orntlige morroa ikke har startet ennå. koss går det med snittforbruket? Jeg bommet litt der, men den landet på 1,03l/mil på første fylling, og det er nok ikke alle som handler sånn bil som klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ja, så det er Blue Velvet'en fra Drømmebil altså. Gratulerer så mye med helgrom bil og fargekombinasjon! Det ventes i spenning på flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gratulerer Gleder meg til å se bilde av den da jeg ikke har sett den før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå