tonyku Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 fredrik90, jeg vil kappkjøre! Så ikke dere dokumentaren på NRK 1? Å Raste? Kappkjøring gjør vi vell tross alt på bane da eller? Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 fredrik90, jeg vil kappkjøre! Så ikke dere dokumentaren på NRK 1? Å Raste? Kappkjøring gjør vi vell tross alt på bane da eller? Tony haha, kun banen og motorvei kanskje? Aldri prøvd meg mot MC. Tror ikke jeg gidder heller.. de drar bare rett fra med mindre man møter en moped Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Aldri prøvd meg mot MC. Tror ikke jeg gidder heller.. de drar bare rett fra med mindre man møter en moped Si ikke det... er veien svingete nok har man gode sjanser selv med en 318d. Det blir mest et spørsmål om mot og dumdristighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Som fredrik sier over.. Banerekorden på gamle rudskogen var for eksempel med bil, ikke motorsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Eh, hm.. Nå syntes jeg det spores bra av her... Back to topic guys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 forklar sosial-intelligens? Ja det understreker vel bare poenget mitt Men som scampi sier: Jeg foreslår at vi gir oss. Dette er et forum, ikke en barnehage. Pleier selv å merke meg detaljer for uansett hvordan en vrir på det har jeg å en lei tendens til å ta igjen biler langs veien, men detaljene en ser etter er vel allerede nevnt i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Aldri prøvd meg mot MC. Tror ikke jeg gidder heller.. de drar bare rett fra med mindre man møter en moped Si ikke det... er veien svingete nok har man gode sjanser selv med en 318d. Det blir mest et spørsmål om mot og dumdristighet. Da går det skummelt for. Man skal være klar for og dø når man gjør det! espen: du har ingen poeng før forklarer det her sosialtingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 til topic: jeg så purken med en gammel ford transit her i byen i går. hvit med blå blinkere i grillen. den der kan de lure mange med... noen andre som har sett den? ( i kristiansund ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Den har jeg sett i KR faktisk, for lenge siden.. Møtte den en gang da jeg bodde øverst i langveien, (ved han gammle sykkelreperatøren) (Og ja, jeg kjørte til skolen derifra), kom på sleng med den gode gamle C-kadetten min på fint vinterføre. Da ble jeg stoppet av den bilen faktisk, han kom i mot. Dette var i...2005/2006 en gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 hehe, bra å kjør til skolen derifra ass : ) sånn de skal være de! hmmm, lyst på c-kadett jeg og. ser ut som artige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Si ikke det... er veien svingete nok har man gode sjanser selv med en 318d. Det blir mest et spørsmål om mot og dumdristighet. Ja enig der, bilen ligger som kjent ganske mye bedre på veien enn en sykkel.du har ingen poeng før forklarer det her sosialtingen din Nei jeg har ikke noe poeng, dette burde alle vite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Les denne siden: http://www.aftenposten.no/meninger/kron ... 914068.ece Gidder du ikke lese er en kort forklaring evnen til å føre seg blant andre!!!!!! Men azeton, jeg regner med du kødder med meg, tror nok offensiven din er vel påtatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 UP i buskerud har fått seg en ca 2010 mod MB Sort C-klasse Avantgarde... den ble litt kjip for meg Litt skummel for han kjører med kun tåkelys nede på dagen, ser ut som en som ypper til fart .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 De tåkelysene nede er vel DRL..autolys på de fleste nye biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 spurte han om det, og det var kun en vane han hadde sa han, fra privatbilen,.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå