Jonas_S Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Hei på dere godtfolk! Jeg gikk egentlig inn for i fjor høst at denne skulle selges, men etter å ha kjøre andre biler osv så har savnet blitt for stort. SÅ bestemt meg for å beholde den + skifte stuk til kanskje enda litt heftigere/racing preg Legger hvertfall ut bilder av min 118d 09 mod. med 143hk'n:) Tilbakemeldinger mottas med takk, både positive og negative! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Heihei! Ser veldig bra ut, liker høyden Er den litt lavere bak enn foran? Hva heter felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Stilig 1er! Jeg likte også høyden, hvilken senk er det du har på? Har du noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 pent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Veldig kul 1-Serie Fikk litt lyst på 1-Serie når jeg så denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Pen bil.Var veldig pent stuk på bilen,og felgene passet perfekt. Sjekk ut tråden min,så kan du se min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Pitte litt lavere bak pga får den ikke lavere forran, da går fjærskåla i dekket. Sitter KW v3 på bilen, er ikke sikker på hvor mye senk, men var på det laveste som var innafor godkjent høyde. Så står ført i vognkortet:) Morro å høre tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Kan finne noen interiør bilder etterpå jeg! Er sort skinn osv. Skal montere Hi-Fi sterio osv utover nå.. Er performance frontfanger, m-sport skjørt (ikke satt på enda) og performance bakfanger med orginal performance carbondiffuser:) Alt fra bmw med perfekt passform! Blir enda litt mer godsaker utover våren håper jeg, se hva lommeboka sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Veldig lekker bil. Blir mest sansynlig BMW 1 serie på meg også i løpet av sommern/høsten. Hvilke felger er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 SÅ bestemt meg for å beholde den + skifte stuk til kanskje enda litt heftigere/racing preg Synes jammen det er racing stuk på den allerede, jeg. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Flott 1er. Er det VMR V701 felger? Passet meget bra synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Jepp det er det vettu! VMR V701 8,5 forran 9,5 bak:) Skal bli litt mere banestuk se, lurer på gulfolie på frontlykter og blackline baklykter pluss mer senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Bilen din er rett og slett helt riktig! Fint stuk, stilige mods og ikke minst fine felger! Er ute etter VMR 701 selv, si ifra hvis du vil selge dem! Hvordan er passformen på hjula mtp. subbing etc. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Den høyden jeg har nå så subber den ikke, go dekkstrekk er reddinga. Har justert den inn slik at den er lav nok til at det ikke gjør det ved full bil osv også, så bilen er vel kanskje ubehagelig for noen å kjøre, men liker det godt selv! Btw, morro at det blir flere og flere 1'ere som blir gjort litt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Jepp det er det vettu! VMR V701 8,5 forran 9,5 bak:)Skal bli litt mere banestuk se, lurer på gulfolie på frontlykter og blackline baklykter pluss mer senk:) Flotte hjul! Hva er innpresset? 45 foran og 50 bak? Hva slags dekkdim har du? Dæven, den bilen blir bare finere og finere jo mer jeg kikker på den. Har du vurdert baklukespoiler og kortere antenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå