Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter litt og vurderer er en e39 Stasjonsvogn..

Og sett litt på diverse utstyr til den typen. Og finner ikke skikkelig pris på hella faclift lykter bak til disse.. er det "plug and play" på en 98 model? Såg di hadde fra gs.. men kostet jo 12 tusen :S

Noen som vet kor det er lavest pris på disse? og ka den prisen er?

På forhånd Takk :)

Mvh Raymond

Skrevet

det er litt plug and play mener jeg å huske. dvs du må ha do bokser som kobles inn før selve lampa. dette pga at disse lyktene er led (slippe feilmelding osv). disse modulene pleier å være med lyktene mener jeg. hør gjerne med koed, schmiedmann og din lokale bmwforhandler ;) gs er blitt dyrt desverre

Skrevet

Disse modulene finnes ikke til E39 touring baklykter. Den eneste løsningen er å bytte lysmodul og denne følger med i pakken fra Koed. Denne er i utgangspunktet ikke så dyr og koster en 3500-4000kr. Den nye lysmodulen må kodes til bilen og du har 100km på deg til å kode lysmodulen etter at du har montert den. Dersom du overstiger limiten på 100km vil en gul diode lyse i instrumentpanelet ditt. Denne indikerer at det er jukset med kilometerstand. Årsaken til at den begynner å lyse er fordi at kilometerstand lagres blandt annet i lysmodulen.

Skrevet

hmm, det viste jeg ikke. trudde det var likens på touring jeg men. men skal sies at det er en pen facelift. dumt det er så lite uoriginale lykter å velge i på stvn...

Skrevet
Disse modulene finnes ikke til E39 touring baklykter. Den eneste løsningen er å bytte lysmodul og denne følger med i pakken fra Koed. Denne er i utgangspunktet ikke så dyr og koster en 3500-4000kr. Den nye lysmodulen må kodes til bilen og du har 100km på deg til å kode lysmodulen etter at du har montert den. Dersom du overstiger limiten på 100km vil en gul diode lyse i instrumentpanelet ditt. Denne indikerer at det er jukset med kilometerstand. Årsaken til at den begynner å lyse er fordi at kilometerstand lagres blandt annet i lysmodulen.

Har kjørt over 15000 km uten å kode om.. det har enda ikke kommet opp noen diode på min bil..

men jeg får opp "Check taillights" i listen over feil.. Men bare når jeg starter eller stopper bilen..

Skrevet

Men har du byttet til en ny lysmodul? I såfall ville jeg ha kodet om ettersom sensitiv informasjon om bilen og kilometerstanden blir å finne der.. ;)

Skrevet

Okei..

Så stede er og velge koed då? og da vil det koste ca 4000kr, er det slik og forstå?

Edit: Fant di no på koed for 3600kr ca med omkodingsset..

Skrevet

Hvordan koder mann denne då? Hvem som må eventuelt gjøre dette?

Skrevet

Hvordan koder mann denne då? Hvem som må eventuelt gjøre dette?

BMW verksted ..

• 1 year later...
Skrevet

Har akkurat handlet inn brukte orginale facelift baklykter til min e39 touring.. Jeg får jo da selvfølgelig opp en feilmelding om gåen pære samt at led delen i lykta flimrer.

Er det slik å forstå da at disse lyktene er ubrukelige da den lysmodulen jeg trenger ikke kan kjøpes løst ? Det må vel gå an å finne noe slikt ?

Hvordan ser denne lysmodulen ut ?

Skrevet
Har akkurat handlet inn brukte orginale facelift baklykter til min e39 touring.. Jeg får jo da selvfølgelig opp en feilmelding om gåen pære samt at led delen i lykta flimrer.

Er det slik å forstå da at disse lyktene er ubrukelige da den lysmodulen jeg trenger ikke kan kjøpes løst ? Det må vel gå an å finne noe slikt ?

Hvordan ser denne lysmodulen ut ?

Dette er en lysmodul til E39, mulig det er forskjell på de også.

tg7okwv3tax68ihokx3w.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...