johnja Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Gratulerer til din far med en "spesiell" og sikkert morro bil. Faren min var ute etter noe morro i fjor, og hadde sett seg ut z3. Jeg prøvde å overbeviste ham om en M roadster, men han var desverre overbevist om at en 1.9 var mer enn nok for han. Heldigvis invisterte han i en nesten ny custom Goldwing istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Denne så jeg på hos mohagen bil for et par uker siden. flott bil. Min far ønsker også en sånn til sin pensjonisttilværelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Tøft! skulle ønske faren min også skulle cruise rundt i noe slikt sportslg, men neida, han koser seg med en citroen C8 han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 OhoOo! Dette er godteri det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Grattis til far med tøff bil. Fargen er jo passe spesiell men liker den. Litt mer usikker på interiøret. Men det passer jo... Uansett grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 denner er strøken!!! har hatt vår-service på denne di siste årene, spesiell farge kombinasjon kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 dette er en morsom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Dette ble for heftig for bestefar, så den er til salgs. Kan ta nyere 3 serie cab i bytte 92424141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Kan ikke du overta den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Haha! Får morsomme bilder i hodet når jeg ser for meg hvordan han fant ut av det! Forøvrig morsomt at det bor noen med så mye grom skyss uten at jeg har sette snurten...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Haha! Får morsomme bilder i hodet når jeg ser for meg hvordan han fant ut av det! Forøvrig morsomt at det bor noen med så mye grom skyss uten at jeg har sette snurten...! Hehe...det var ikke morsomt i det hele tatt, han syns det ble for trangt, og for stumpete!!!!!!!! Skulle nok gjerne overtatt, men har ikke garasjeplass. Nå skal jeg også prioritere 525`n, som skal bli M5. Ellers så er det mange plasser og gjemme seg bort på utpå Røysebygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Pris? Heftig leketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Dette ble for heftig for bestefar, så den er til salgs. Kan ta nyere 3 serie cab i bytte 92424141 hahaha prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå