Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Vanos, coiler og luftmengdemålere er vel de mest kjente feila på disse bilene?

Godt valg med klistermerkene!

ja vanos vist den rasla ja,,luftmengdemålerne e ny:) og kan det vare pga en coil atn ikje går rett da? den fjuska ikje sjø bare går litt dåliere enn normalt,,,nesten slik som da den e kald,,,ikje at i dreg på turtall da men nårn e kald e dn dauere enn nårn e varm,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanos, coiler og luftmengdemålere er vel de mest kjente feila på disse bilene?

Godt valg med klistermerkene!

ja vanos vist den rasla ja,,luftmengdemålerne e ny:) og kan det vare pga en coil atn ikje går rett da? den fjuska ikje sjø bare går litt dåliere enn normalt,,,nesten slik som da den e kald,,,ikje at i dreg på turtall da men nårn e kald e dn dauere enn nårn e varm,,,

kas endra i tekst på tråden ? slik at i kan skrive ka i driv med der...ikje nokka data dreven i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går te fyste innlegget ditt i tråden din, å så endra du emnet dit. Der det står min E39 M5. :D

Nei si det du. Har bare hatt M3 med vanos jeg, så er ikke helt inne i den M5'en desverre. Jeg hadde problem med vanos, men det hørte man jo godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går bra. Faceliftrattet som var tilpasset min bil.. :-)

Åja send meg mobilnr på 94167555 får ikke lastet opp hær:( skal sende pronto,,, mange intriserte også nå;)

Takk for bilder og beklager for at jeg ikke ga tilbakemelding så fort som jeg hadde lovet. Har sendt deg en PM når det gjelder rattet.. :)

har ett par bilder jeg og trur jeg om du vil ha, saltkjelen.

Det gikk greit ettersom jeg har fått tilsendt bilder fra jacob. Ellers tusen takk for hjelpsomheten space :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for titten i dag da :D utrolig strøken bil!! herregud så det sparka fra seg. syk forskjell fra 740n! (men så er det jo en helt annen motor og da, og ikke minst manuell) 520n ble slapp på vei hjem ja :P

ble vel llitt solgt jeg. må bli en sånn en gang. bare vente på at de ramler litt i pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja der er en morsom bil;) Alltid hyggeli å slå av en prat med en ekte etusiast :D hyggeli å høre att noen liker det jeg har drevet med siste årene :D Håper airbaggen blir bra og du får til taktrekket, blir en helt anen bil da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen heiset opp og klar for siste runde med polering før den er klar for sommeren:) har og koblett slanger på traktene i fronten som går opp til luftfilterboksen med kn insats filter :D

legger ved noen bilder av bremseoverhalingen tidligere i vinter,, dreide skivene for å ta grader på skivene samt lakkerte skiver calippere og klosser :D

gleder meg til våren nå selv om vinteren er god tid for garesjebiler :shock:b263gin9f0ir9q6qd37w.jpg0pzlk6nu0lj4iqhalcbm.jpgcn0hltm08vc8z9v6hcjh.jpg07crjebqyvxw3f7ma8pd.jpg

Steike for en nydelig bil :D Betatt av de felgene der, SYK råe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...