SSM Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Lurte litt på de felgene, det er ikke alu kanter på de? Du slipper å polere dem opp hele tiden?
jakobm5 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Lurte litt på de felgene, det er ikke alu kanter på de? Du slipper å polere dem opp hele tiden? På m5"n er de rustfrie stål kanter... Men på turingen som er bruksbil er der smidde felger med alu kanter ja... Drittjobb å holde dem pene:)
jakobm5 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 ukens miniprosjekt...lys i dårhåndtakene,,kjekk detalj som man må se etter 2 ganger for å oppdage
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 litt bilder av lys inne i bilen på kveld,,det var 20" og tørt å fint igårkveld så da ble det crusing
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Lekkert;) må få lys på homelinken snart jeg også hvordan er lyset girspaken koblet til? Vil ha sånn:D med 5-trinns da:/
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Lekkert;) må få lys på homelinken snart jeg også hvordan er lyset girspaken koblet til? Vil ha sånn:D med 5-trinns da:/ orginalt det hær vettu:) men det er bare å ta strøm ifra askebegeret da får du dimmingsfunksjonen også med meg er de et kontakt som man bare plugger i kula:
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Lurer på om det finnes org-kabel som man bare kobler til ved askebegeret ja, må få bestilt meg slik etterhvert, skal få kost meg med detaljer i vinter hvis jeg ender med vinterbil;) titter litt på en e34 nå
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Lurer på om det finnes org-kabel som man bare kobler til ved askebegeret ja, må få bestilt meg slik etterhvert, skal få kost meg med detaljer i vinter hvis jeg ender med vinterbil;) titter litt på en e34 nå Det høres bra ut,, din har jo blitt så bra at det går ikka an å bruke dn i vinter:)
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Nei har ikke akkurat lyst til det:p så blir vel å kjøpe vinterbil og stue e39'n under duk hos mor og far;)
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Nei har ikke akkurat lyst til det:p så blir vel å kjøpe vinterbil og stue e39'n under duk hos mor og far;) Hadde du ikke en e30 da? Solgt den kansje? Var d 318?
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 E30'n er ikke bare min, og når vi har veldig ulik økonomi og egentlig ikke lyst til å ha den for tiden, da den bare skaper problemer og konflikter så må den nok ryke, kjøper meg evt en billigere e34 istedet da;) de fåes jo under 10k;)
Glema Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 må få lys på homelinken snart jeg også Homelink ? Hva er det ?
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Garasjedøråpner;) som aldri kom på E39 i Europa, så derfor har den ikke riktig frekvens til å fungere her:/
Saltkjelen Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Hvorfor strekke kabel helt ned til hanskerommet når du kan koble deg på stemningsbelysningen i taklyset..?
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Hvorfor strekke kabel helt ned til hanskerommet når du kan koble deg på stemningsbelysningen i taklyset..? Homelinken er koblet til stemningslysa i taket ja... Det var tzunami som lurte på hvor m girkula var koblet jeg svarte at han kunne ta sttom fra askebeger lyser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå