Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forstod det slik at Tzunami skulle koble seg til sigarettenneren og det hadde jo vært en smule ekstra arbeid.. :lol:

Hehe ja d hadde vært litt domt ja;);) fint bilde av bilen din i gs katalogen foresten;)

Skrevet

Hører jeg baksnakking av meg mens jeg ikke er på bimmers altså? :P tror ikke jeg gidder å strekke kabel helt fra hanskerommet og til homelinken nei:p heller ikke girspaken forsåvidt:p

Skrevet

Litt ilengste laget d ja tror i:) hadde vell blitt spenningsfall så du måttta hat rele også da:) hehe har puttet nålene i en konvolutt nå så di går i posten imorra:) må jo ha røde nåler med lys:)

Skrevet
kjørte bak deg idag i en sølv e46. litt av en maskin du har der. ser bra ut live!

Det tror jeg ikke, regner idag så m5"n står godt og tørt inne:) regner med du så gamle 530"n min, den ligner men har org m jul å ikke work:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er jeg å pitstop igang med å rive lyktesenkere og slipe å polere opp lyktene.. Har gått mange runder med meg selv å funnet ut att dette er det eneste rette :D

Skrevet
Da er jeg å pitstop igang med å rive lyktesenkere og slipe å polere opp lyktene.. Har gått mange runder med meg selv å funnet ut att dette er det eneste rette :D

:applause::)

Drømmebil dette =P~

Skrevet
blir spennende å se! synes liksom den kledde senkerene og men fullt mulig det blir fett uten :D

Fikk dem av hei da så mulig å ha de på igjen;) ser kvikkere ut uten,, ikke så sløv og trøtt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...