Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Helt sinnsykt rå E39! 8) ! Skulle gjerne likt og sett denne i virkeligheten! Er vel ikke så mye du kan forbedre denne med? :lol: Men US blink tror jeg ville gjort susen! Men vet at Tzunami ikke liker at det blir bare fler og flere E39 med US blink!

Hehe bare å ta rTuren nedover d :D NBA litt lyst på us style men ikke helt sikker på d enda:) skal jo strax avskilte og sette den opp i lufta og tre på vintertrekke nå desverre.. Ikke mange ukene igjen med morro nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsykt rå E39! 8) ! Skulle gjerne likt og sett denne i virkeligheten! Er vel ikke så mye du kan forbedre denne med? :lol: Men US blink tror jeg ville gjort susen! Men vet at Tzunami ikke liker at det blir bare fler og flere E39 med US blink!

Hehe bare å ta rTuren nedover d :D NBA litt lyst på us style men ikke helt sikker på d enda:) skal jo strax avskilte og sette den opp i lufta og tre på vintertrekke nå desverre.. Ikke mange ukene igjen med morro nå:(

Tror US hadde gjort seg veldig! :) Ja, er ikke lenge til vinteren kommer nå :( men i år gleder jeg meg faktisk litt, siden har kjøpt 19 toms felger, så skal bli gøy og se hvordan fremkomlighten blir :lol: Men hva gjør man ikke for utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet at Tzunami ikke liker at det blir bare fler og flere E39 med US blink!

Haha :P ja hater dere alle for det!! xD neida :P men sålenge det ikke blir like vanlig som m5-fangere så går det greit, jeg skal alltids finne måter å skille meg ut på ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert;) må få lys på homelinken snart jeg også:P
Garasjedøråpner;) som aldri kom på E39 i Europa, så derfor har den ikke riktig frekvens til å fungere her:/

Hvorfor har du det montert i bilen hvis ikke den virker? Eller har du fått den til å virke nå?

(Sorry OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert;) må få lys på homelinken snart jeg også:P
Garasjedøråpner;) som aldri kom på E39 i Europa, så derfor har den ikke riktig frekvens til å fungere her:/

Hvorfor har du det montert i bilen hvis ikke den virker? Eller har du fått den til å virke nå?

(Sorry OT)

Den virker ikke enda nei men det blir;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...