Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

au, den var lei. :/ veldig lav km til at den skulle kvelde da! vært chippa el? jeg villet vurdert å bygge om til manuell jeg ass. sikkert litt mer pes enn å bare skift kasse men.. da er det iaffal bare å ta seg en tur til ess eller noe å programmer om : )

tru om ei manuellkasse fra tds passer? gamlebilen min ble vist kondemnert for ei lita stund siden. kan spøre eieren hvor bilen ble av..

Skrevet

den var chippa en litn stund for 3 år siden men det er jo bare kona som har brukt den også da så i sjønner ikke ta der,,, ja tenkt mye på manuell men faller mye i pris bilen da desverre:( litt usikker på om tds kassene passer men,,,e60 passer vertfall:)

Skrevet

Skjønna ikkje koffor biln ska gå ned i verdi om du bygge om t manuell... Mange som heller vil ha manuell da. :)

Kurant å bygge om, inn me kløtsjpedal, så e d bære å bytte girkasse, svinghjul og mellomaksel. :)

Skrevet

Ja sant d kristian:) e ikje så enkelt som d nei.. Bli tull mrd ledningsnettet vettu med tanke på pdc og jærna t automatn... Må vell bare bite i d å kjøpe ny på gs :o

Skrevet
Hør med muztang, han hentet nylig bilen sin fra overhaling i Sverige, helt ny bil! :)

Da blir d overhaling av kasse i løpet av uka:) og siste uka med skilt på m5"n for denne sesongen :shock:

• 3 weeks later...
Skrevet

da er kassa ferdig overhalt til turingen:) har også fått fjærnet swirl flapsa i innsuget og blendet egr...fysj ka d ser ut på grunn av dette,,,hele innsuget vart full av grøt :shock:

men nå ser det bra ut igjen,,,legger ved litt bilder :D

eller får ikke lakt til bilder #-o

Skrevet

Skal få montert kassa i turingen ikveld så m5"n kan få litt vellfortjent pleie og go vask så blir den satt inn for vinteren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...