Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor jeg får opp dette ? 

 

INPA - E36 - Airbag (men kommer opp uansett hva jeg skal lese ut) 

 

 

 

Har bilen din pinne 15 i kontakten, og bruker du rett type kabel?

 

 

Noen som har testa INPA/Ediabas på Win 8 64-bit?

 

Har ikke prøvd, men tviler på det virker. Flere av programmene fungerer ikke på 64 bit Win 7.

Du kan selvsagt bruke en virituell pc på Win 8, det burde funke. Men kan kanskje være litt styr og sette opp, uten at jeg helt vet hvordan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke kjøpe denne for e46 03 mod, denne funker på den også, men den er i hovudsak ment for eldre biler. Og du må ha en gammel pc med com port. Den andre dem har som er usb funker bra, har den selv. Da funker den fra 98-2013 eller noe sånt. Så med mindre du skal bruke den på eldre biler og har com port så trenger du ikke denne. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke kjøpe denne for e46 03 mod, denne funker på den også, men den er i hovudsak ment for eldre biler. Og du må ha en gammel pc med com port. Den andre dem har som er usb funker bra, har den selv. Da funker den fra 98-2013 eller noe sånt. Så med mindre du skal bruke den på eldre biler og har com port så trenger du ikke denne. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

aha..thanx.. da blir det vel denne..: http://www.one-stop-electronics.com/shop/index.php?dispatch=products.view&product_id=16

Min neste BMW blir neppe gamlere enn -03 likevel :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter noen som kan programere litt for meg i Østfold.

Åpne aux, og fikse litt på lysene. er det noen som kan hjelpe meg med dette, har send PM til dem på første side men ingen som kan eller har utstyr til dette, i Østfold.

 

Er det noen verksted som kan anbefales i Østfold som kan programere slik og er flinke med BMW. ( ikke BMW verksted) ?? så nært Rakkestad som mulig (ligger mellom Askim og Sarpsborg)

:bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...