D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg har det Samma dignosen og overgangen som du bruker. Men jeg får det ikke til å funke. Prøvd på windows 7 og Vista. Men får ikke til å funke. Prøv å starte med og uten kablen i. Må jeg virke skaffe meg Windows xp for å dette til..... er redd du må oppgradere til XP. har du prøvd å innstallere via vista sitt opstart for eldre programmer system? jeg ble glad når min gamle bærbar me xp funket igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Combatkit: har du med hell fjernet airbaglyset i dashen nå? Lyst å hjelpe meg med min e36 isåfall, fjerne det lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ja airbag lys er fjernet og abs jeg kan hvertfall forsøke programmet om det passer på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ett tips til dere som har deffekt sensor matte i passasjer stolen, har denne selv og den funker http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E31E34E36 ... 33740740e6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Tid på tirsdag/onsdag? Trenger jeg den dingsen du linker til når du programmerer vekk lyset? Kan du få vekk sjekken på spylervæske også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 er hjemme jeg. vi får feilsøke og sjekke hva som er feil med airbagen din. om spylervesken din lyser, så er nok sensoren din deffekt, den skal ikke trenges å nullstiller hver gang du er tom for veske og fyller opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Sensoren er sikkert defekt ja. Har prøvd å laske ledningene, men hjalp lite. Går vel an å disable sjekken kanskje? Sender en pm når jeg kommer hjem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 hjelper ikke å laske dem. meget mulig det går an å disable den, men dog usikker på om lyset forsvinner, men dette finner vi ut av. jeg kunne gå inn i systemet på min bil og disable den der, men fikk ikke sjekket om lyset var av eller på da dioden min var "forsvunnet" les: tapet over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg har det Samma dignosen og overgangen som du bruker. Men jeg får det ikke til å funke. Prøvd på windows 7 og Vista. Men får ikke til å funke. Prøv å starte med og uten kablen i. Må jeg virke skaffe meg Windows xp for å dette til..... er redd du må oppgradere til XP. har du prøvd å innstallere via vista sitt opstart for eldre programmer system? jeg ble glad når min gamle bærbar me xp funket igjen Fikk lånet meg pc med xp nå. Alt funket men når jeg skule scanne. Fikk jeg opp 2 feil. IKE og EWS er de feil meldinger jeg får når jeg trykker på car ident og Scan DTC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ta skjermbilde og legg ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ta skjermbilde og legg ut da Får ikke tatt skjermbilde fordi de feil kommer opp før jeg starter Scan. Men google litt og fant en link http://www.unofficialbmw.com/images/BMW_EWS.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ja ligger nok 1 feil i hver da? har du trykket på erroren og sett hva som var gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ja ligger nok 1 feil i hver da?har du trykket på erroren og sett hva som var gale? Nå den begynner å scanne så får jeg 0 feil på alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 0 feil er bra det men forstår ikke hva feil i ews og ike du får.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 om du ser på forrige side, så ser du mine skjermdumper, der får jeg opp detaljert hva som er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå