Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har det Samma dignosen og overgangen som du bruker. Men jeg får det ikke til å funke. Prøvd på windows 7 og Vista. Men får ikke til å funke. Prøv å starte med og uten kablen i. Må jeg virke skaffe meg Windows xp for å dette til.....

er redd du må oppgradere til XP.

har du prøvd å innstallere via vista sitt opstart for eldre programmer system?

jeg ble glad når min gamle bærbar me xp funket igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er hjemme jeg.

vi får feilsøke og sjekke hva som er feil med airbagen din.

om spylervesken din lyser, så er nok sensoren din deffekt, den skal ikke trenges å nullstiller hver gang du er tom for veske og fyller opp igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke å laske dem.

meget mulig det går an å disable den, men dog usikker på om lyset forsvinner, men dette finner vi ut av.

jeg kunne gå inn i systemet på min bil og disable den der, men fikk ikke sjekket om lyset var av eller på da dioden min var "forsvunnet" les: tapet over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det Samma dignosen og overgangen som du bruker. Men jeg får det ikke til å funke. Prøvd på windows 7 og Vista. Men får ikke til å funke. Prøv å starte med og uten kablen i. Må jeg virke skaffe meg Windows xp for å dette til.....

er redd du må oppgradere til XP.

har du prøvd å innstallere via vista sitt opstart for eldre programmer system?

jeg ble glad når min gamle bærbar me xp funket igjen :D

Fikk lånet meg pc med xp nå. Alt funket men når jeg skule scanne. Fikk jeg opp 2 feil. IKE og EWS er de feil meldinger jeg får når jeg trykker på car ident og Scan DTC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...