Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får 10/10 av meg, helt perfekt med rotiformhjula :applause: de plukker det siste poenget opp til 10 ;)

Min gamle som jeg savner en del, har en dakargul på hånda nå :)

2wof0gx.jpg

azdopy.jpg

fjjdc7.jpg

110ipvb.jpg

282ia1f.jpg

29c6oep.jpg

2uj2hqf.jpg

2r7lpbq.jpg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Zhillen får 8/10 da jeg syntes rødt og gult kræsjer og litt pga. jeg misliker felgene.

For uten om det er form og fasong er perfekt.

Min forrige E36

xg7r1ogqsz0hpml1ijdk.jpg

rkxi4nrvp549kynvd35e.jpg

ipli9oka4xwxyns76g5y.jpg

pv002l3qm2i88lblvuwb.jpg

Skrevet

Tja, gjer 8 pga att den er meget fin den forrige e36n din men den skille ikkje seg ut i mengda, derfor får den ikkje høgere :P

Ellers er dykk vel drittlei den her ?? :P

2mm2icyuoselq90x41hp.jpg

bv1ovcvsfrl95tzfg6p3.jpg

Skrevet

Gir den 8/10. Meget tøff bil!

Prosjektet mitt som ikke er helt ferdig enda, listene skal lakkes opp til shadowline, mangler senterkopper, proffsoting av ruter, og tåkelyktene er ikke påmontert.

02arzqgy9h049zr8srxo.jpg

coq1or082ptske8ulm03.jpg

oemzsjtt72rix5hxj31z.jpg

6rbll863xbz31b3xk1oj.jpg

Skrevet
Michael-B får en 8 av meg. Ser ut som en meget pen M5(?) med rett høyde, vanskelig å få noen flere inntrykk av bilen pga vinkelen på bildet ;)

[ Bilde ]

Er jo en e30 dette da men den får en inner 10'er av meg! Makan til rette fargekombinasjon og felger osv skal du lete lenge etter

Skrevet

Hvem sin bil snakker du om fredrik? :-) om det var min bil så har jeg lagt til masse nye bilder idag i tråden min. Sorry off topic :-)

Skrevet
Hvem sin bil snakker du om fredrik? :-) om det var min bil så har jeg lagt til masse nye bilder idag i tråden min. Sorry off topic :-)

Var din jeg mente :)

Skrevet
MagnusHN, Grom E46 du har! En sterk 8`er av 10 mulige i min bok!

Her er min 2008 E61 530Xdrive Diesel

[ Bilde ]

Solid 9er av meg PenguiN :)

16 åringene her vet ikke hvordan en skikkelig BMW skal se ut, fineste bilen på de siste 10 sidene her iallfall 8)

Du er så tulling at jeg blir KVALM!!!

Sorry ot.

Skrevet

Hahah, fredrik90 er så jææævlig originalpolizei! Greit nok, men får være måte på å syte så jævlig over at folk monterer coilovers, rette felger og noe annet enn ett surt slitt stoffinteriør i bilene sine, det ser jo oftest mye bedre ut og ikke minst så mye gøyere å kjøre med noen modifiseringer i understellet, en org E34 f.eks. er jo rett og slett trist med org understell om man skal kjøre litt "aktivt"

nok off topic, og gir en solid 9,5/10 av til fanqua fordi han ikke har m3 speil og ikke har vippa på takluka oppe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...