Gå til innhold

Hvor pen er din bil? Skala 1-10

fizn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, gjer 8 pga att den er meget fin den forrige e36n din men den skille ikkje seg ut i mengda, derfor får den ikkje høgere :P

Ellers er dykk vel drittlei den her ?? :P

2mm2icyuoselq90x41hp.jpg

bv1ovcvsfrl95tzfg6p3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael-B får en 8 av meg. Ser ut som en meget pen M5(?) med rett høyde, vanskelig å få noen flere inntrykk av bilen pga vinkelen på bildet ;)

[ Bilde ]

Er jo en e30 dette da men den får en inner 10'er av meg! Makan til rette fargekombinasjon og felger osv skal du lete lenge etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MagnusHN, Grom E46 du har! En sterk 8`er av 10 mulige i min bok!

Her er min 2008 E61 530Xdrive Diesel

[ Bilde ]

Solid 9er av meg PenguiN :)

16 åringene her vet ikke hvordan en skikkelig BMW skal se ut, fineste bilen på de siste 10 sidene her iallfall 8)

Du er så tulling at jeg blir KVALM!!!

Sorry ot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, fredrik90 er så jææævlig originalpolizei! Greit nok, men får være måte på å syte så jævlig over at folk monterer coilovers, rette felger og noe annet enn ett surt slitt stoffinteriør i bilene sine, det ser jo oftest mye bedre ut og ikke minst så mye gøyere å kjøre med noen modifiseringer i understellet, en org E34 f.eks. er jo rett og slett trist med org understell om man skal kjøre litt "aktivt"

nok off topic, og gir en solid 9,5/10 av til fanqua fordi han ikke har m3 speil og ikke har vippa på takluka oppe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...