B m w 5 2 5 i Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Vanskelig å sette pris på e39 om dagen, er jeg ute og kjører eller er det "fornuftig" å forlange 60' for denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27746540 Alt av innspill ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er overhodet ikke noe marked for å selge e39 per i dag. Slik har det vært i en god stund nå, desverre for dere som skal selge. Men jeg må si det at prisen på din bil er for høy om du skal selge den. Du burde ha satt den til 50000-55000,- da går den litt kjappere. Det er også noen her i Norge som tror at e39 er laget av gull, spesielt de med diesel. Det ligger veldig mange e39 ute og det er sjeldent noen av de selges i det hele tatt. Det er stort sett de aller billigste som går, og de går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Kanskje ikke så god pekepinn, men min ble solgt til prisforlangende. Og der var det en del interesse og. Personlig skulle jeg gjerne hatt mer enn 150k da, men valgte å sette prisen fornuftig. Diverse dieselbiler med over 200k km til nærmere 200k kr (eller til og med over) hører ingensteds hjemme. Selv om det er 530d. Bilen din så fin ut, men er nok priset litt høyt om du vil selge fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hva fikk du for din bil da Cosmo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 helt enig. markedet for e39 er seigt. en kompis har en 523 med 150k km på seg, den trur han at han får 95 for. ingen henvendelser i heletatt. da jeg solgte min tds for over to år siden hadde den gått 170k og jeg la den ut for 94. ble hentet dagen etter for 90 den. gikk fort det gitt. kanskje litt lavt priset...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 helt enig. markedet for e39 er seigt. en kompis har en 523 med 150k km på seg, den trur han at han får 95 for. ingen henvendelser i heletatt. da jeg solgte min tds for over to år siden hadde den gått 170k og jeg la den ut for 94. ble hentet dagen etter for 90 den. gikk fort det gitt. kanskje litt lavt priset...? haha solgte min 1997 modell 523 i sommer for 95k. fikk sikkert 100 eposter og den var vel borte iløpet av 2-3 dager. og enda sto det i annonsen at den ikke var særlig pen i lakken. dog hadde den full historikk og var ekstremt påkostet ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 E39 og E60 begyner og bli gammle biler og dem stiger ikke i verdi heller ,men dem som skal ha sånne biler har mye og velge i . En halv rusten E39 som har kjørt snart 300 km er jo ikke den som blir solgt først. Hjelper ikke og ha 4 eksos rør heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Selg den lokalt, så blir den solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hadde KM stand vært 100.000 mindre ville jeg betalt den summen. Var iallefall de som gikk fort når jeg var på utkikk etter e39 km stand på 150+ til rundt 60-80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Har fått 3 tlf på under 24 timer, det er 3 mer enn jeg hadde håpet på, så det er mulig denne ryker fortere enn fryktet Var redd den skulle "drukne" blandt alle 520'ene som ligger på finn, men den har heldigvis mye utstyr, noe som ser ut til å gjøre den mer lettsolgt. Takk for innspill folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Noe usikker takst men en pekepinne og nyttig hvis du skal prute http://www.dinside.no/104523/hva-er-bil ... ekst=520ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hva fikk du for din bil da Cosmo? 150k. Den var gått 114000km og var strøken. Helt rustfri bortsett fra noen bittesmå bobler inni bensinpåfyllingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hadde KM stand vært 100.000 mindre ville jeg betalt den summen. Var iallefall de som gikk fort når jeg var på utkikk etter e39 km stand på 150+ til rundt 60-80k Hadde kilometerstanden vært 100000 mindre så hadde den hatt endel ting som burde vært utbedret snart, mens nå er det allerede utbedret Perfekt kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er vel sant det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er i grunn helt på trynet og betale over 50 laken for en snart 15 år gammel bil synes jeg. Jeg betalte snaue 60 lapper for min 97 touring for snart 3 år siden, og da hadde den vel rullet snaue 150 000 mener jeg, og det var utført diverse utbedringer både her og der til en samlet sum av nesten 40 000 kroner de to siste årene i følge kvitteringer fra verksteder i Porsgrunn og Sverige. Riktignok rusten bakluke og ellers stygg i lakk, men 100% feilfri utover dette da den ble kjøpt. Men du vet.. Har man tid og råd til og vente, så kan man oppnå drømmepriser for det meste, noe jeg forsåvidt synes det er på det meste innen BMW verden for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå