benger Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 bensin er tingen. Skulle hatt det i springen. + 1 !! Jeg har mange ganger vurdert diesel ved mitt neste bilkjøp. Men når jeg hører en dieselbil kaldstarte (ny som gammel), så får jeg nesten brekninger av lyden. Pluss at det lukter driiiit og ryker svart. Bare rakling og kakling. Må gire allerede ved 3500 for å opprettholde kreftene ved neste gir. Booooring. Velg 525i du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Da får jeg forklar meg litt enklere. Sekserlyden til BMW kjenner jeg alltid igjen uten at jeg trenger og se bilen engang. Har en spesiell kvass snert ved pådrag. OK +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Da får jeg forklar meg litt enklere. Sekserlyden til BMW kjenner jeg alltid igjen uten at jeg trenger og se bilen engang. Har en spesiell kvass snert ved pådrag. OK Folk er så vanskelig! Skjønner godt hva du mener! hører det er en bmw, og ikke en laurel med 6er eller en alfa osv! Alfa med vinkel 6`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Hva man velger av bensin og diesel blir veldig opp til personlige preferanser. At totalregnestykket blir gunstigere for en dieselbil har jeg svært vanskelig for å tro. For det første er brukte dieselbiler mye høyere priset, for det andre blir det ofte dyrere når noe ryker, og for det tredje leste jeg denne artikkelen i dag: http://bil.bt.no/bil/article4089802.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Interessant tråd som ender som alle disse gjør, om enn noe mer humoristisk på vegen dit vil dog påpeke en ting, det er bare tull at diesel er noe bmw plutselig har funnet på å være gode på, med e28 produserte bmw verdens raskeste serieproduserte dieselbil. Dette er omtrent 30 år siden.. i 1998 var bmw verdens første merke som vant et 24timers løp med diesel. 2,5d i e39 er en meget fin motor, og selv synes jeg 525i skuffa i denne modellen. Jeg har kjørt begge mye. Men så er jeg også ganske infisert av diesel da. og når det gjelder lukt og alle andre tåpelige argumenter, det er ikke akkurat som at en "moderne" (en med kat) bensin bil lukter så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 men bensin er jo for gressklippere? ja der kan du se. Diesel er ikke bra nok for en liten gressklipper en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå