wbiter Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Hva er egentlig forskjellig når en BMW blir levert med M Sportsunderstell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Kortere og stivere fjører, mindre vandring på støtdemperne og stivere foringer, lavere ligger bedre på veien en vanlig understell, lagd for mer fart en terreng. såvidt jeg har fått med meg:) correct me if im wrong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Foringene er de samme. Stivere og kortere fjærer, stivere stabilisatorstag og fastere dempere. Thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 pluss ca 20mm lavere foran og 15 bak i forhold til orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 hadde m-understell på e39n. helt fantastisk understell! er litt forskjell på casterstagene på e39 med sportunderstell fant jeg ut. 1mm tykkere i innfestningen til traversen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Gamlingen har dette, har det selv på min egen E39, men demperene er utslitt, men skal byttes til sommeren! Utrolig rått og kjøre med, helt hærlig! Gleder meg som en unge til og få helt nytt! Med nye fjærer og polyforinger på stabstaga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 er litt forskjell på casterstagene på e39 med sportunderstell fant jeg ut. 1mm tykkere i innfestningen til traversen. Unnskyld at jeg sier det men det er bare tøv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 ja vet ikke jeg ass. det han på gs sa når jeg ringte og bestilte men. måtte ha regnr iaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Så det at min 318i Cab E30 har skiver bak er fordi det er cab (og dermed tyngere), ikke fordi den har sportsunderstell? En Sedan eller 2-dørs har vel trommel bak om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 er litt forskjell på casterstagene på e39 med sportunderstell fant jeg ut. 1mm tykkere i innfestningen til traversen. Unnskyld at jeg sier det men det er bare tøv. Dette er helt riktig. Ref: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _wishbone/ Samme delen på alle e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 hmm. da beklager jeg den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Ja, du trenger ikke beklager. Det var jo i hovedsak GS sin feil. Men unnskyldning er godtatt uansett Jeg er storsinnet siden det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swapyboy Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hvordan finner jeg ut om jeg har sportsunderstell på min e34?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Skriv inn de 7 siste tallene og bokstavene i chassisnummeret på bilen din. så får du opp utstyrslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå