Otis Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Vaske så tidlig? Jaja, det e flott d! God morgen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 da kjører jeg snart oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Nam, får se fin E38 jeg da Nå er det ut å vaske bil ja! Otis,kom nu en liten svipptur bortom treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Jeg er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Nam, får se fin E38 jeg da Nå er det ut å vaske bil ja! Otis,kom nu en liten svipptur bortom treffet Konfirmasjon, vøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 da er vannpumpa kjøpt, så er det bare og begynn og skru i kvell, så kommer jeg på treffe i morgen, er sjedli konfirmasjon i dag:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Æsj, mista ferga... Bilen er ikke helt ordnet til treffet da men de får gå. Har masse snacks liggende som skal monteres men har ikke fått tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Takk til alle som møtte opp. Må si det var ett vell gjennomført vårtreff med godt oppmøte. Mange fine biler i alle kategorier. Kom gjerne med innspill på ting som kan gjøre ett slikt treff bedre. Minner om vårtur i morgen, info står på side 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Flott treff ja. Noen som tok bilder og vil legge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Bilder takk! Kan ikke ha treff uten å dele bilder med oss andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Jeg har lagt ut noen bilder her. Orker ikke legge dem inn her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 må væll kanskje meld avbud igjen i morgen æ:/ pga termostat huse mitt knakk. har et håp om at noen innpå her har så æ kan få taki i kvell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Klart å skaffe et termostathus:D mangle bare å lufte systeme å det blir gjort i morgen før treffe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Takk til alle som møtte opp. Må si det var ett vell gjennomført vårtreff med godt oppmøte. Mange fine biler i alle kategorier.Kom gjerne med innspill på ting som kan gjøre ett slikt treff bedre. Minner om vårtur i morgen, info står på side 1. OBS: Der er kontroll på byneset i morgen så pass farten. Bor to trafikkpoliti der nå og de kjører runt byneset med en sølvgrå Saab 93 eller blå Volvo V70 to ganger hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 er bra noen varsle, for jeg trur det er noen som kjører litt hissige biler og vil prøv det ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå