wicky124 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 nei momofelga var stygge...og ja..lakker felga!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Haha, vet Hadde vært sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Haha, utseende med den felgen var bare morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Haha ja Nå har jeg mottatt den oransje lyktefilmen hos 740AV, den blir nok satt på i dag Fikk plutseli også et annet problem, at jeg ikke kan åpne førerdøren fra utsiden, wire'en har nok enten hoppet av eller blitt slitt av Tok av dørtrekket igår, og det er et h*lvette å komme til inni der................ Må vel finne noen som har gjort det før på bimmerforums ellerno. Tror den bilen er samme som denne: Han har visst prøvd et par farger, frister noe jævlig å lakkere felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Gjør det gjør det!! hvis det er samme som på e39 så må du nappe av plastkoppen på siden av døra, og pirke inni der for å hekte løs ytre håndtak.. jobb ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Skal høre hva det blir i pris, og om dem får tak i Tiffany blue Ja, tok av den der troppa i går men fant ikke skruen som jeg gjorde på E34, men er tydligvis ikke samme på dem Sikkert samme som på E39, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Lakker selv bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Hehe, tja koster jo for grunning, lakk og klarlakk, pluss en del arbeid om man skal gjøre det bra.. Så betaler lett 2500 for sandblåsing og pulverlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Da har jeg mottatt lyktefilmen fra 740AV, og montert De andre lyktene ser faktisk helt nye ut enda etter et års bruk Jada, har 16" til høyre, og kunne vært bedre vinkel men ser vel sånn ca Kjøpt nye solbriller også Bilen står litt skjeivt nå pluss at det er som sagt 16" så ser ikke optimalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Ble gromt med nye baklykter! Gjorde seg meget bra! En kammerat hadde akkurat samme problemet med døra si (dog passasjer døra). Der var feilen at wiren var slakk, så han bare stripset den fast, og surret den rundt, sånn at den ble stram. Så fungerte den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Takk takk Ja, nå er jo alt oransje av blinklys, så blir mer helhet enn sort bak, selv om det var gromt det også Aha, ja håper den bare har hoppa av en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Passa bra med oransje ja! Å syns du skal lakkere felgene i samme farge som bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Takk Haha, er vel ikke så ulik Tiffany Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Synes dem ser litt lik ut. Kan tenke meg tiffany blue er en god del dyrere enn den farga jeg har og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Synes det ble veldig bra med oransje blinkers bak, liker det lavt og originalt Hva med å ta av lyktefilmen på frontlampene også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå