Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Hvor det blir av spacerne du skulle hatt for lenge siden:D?

Edit: så du skrev det selv i "snapshot" tråden i dag:p

Hehe, skal bestille straks :)

EL-feil ja.

bare og starte med feilsøkning..

ps. skulle hatt noen spacere på den flotte bilen din ;)

Ja, men det er så rart at strømmen bare plutselig kutter likt på begge dørene..

Skal bestille nå straks, hvor er det best å bestille fra egentlig?

Sentrerte spacere med lengre bolter - 20mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha 20, ikke 18 :) Og Ebay tar jo såå lang tid

Haha, du har jo utsatt det i 6 mnd allerede. Du tåler 3 uker til!

Haha, nei! :)

Det med dørene kan da ikke være så vanskelig. Bare å måle seg fram til du ser hvor det stopper. Det som er vanskelig, er å gidde å gjøre det. Kan hjelpe deg en dag :)

Hehe, men feilen er ikke i dørene, det har jeg målt meg til :P Så det er i bilen en plass, men skal spørre Joakim på Mekonomen om lån av diagnoseutstyr å sjekke litt rundt :) Mulig det går! :P

Kjøpte fra GS jeg, synes ikke det var så ille pris, ligger på sidene deres;)

Skal sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et par dl av dette på bilen her om dagen, kosta 254kr for 2,5dl, og regna ut at på 6,5 olje skulle det være 1,9xdl ~ 2dl, vet det skal egentlig brukes etter olje(filter)skift, men pytt pytt, skader vel ikke :P

Er positivt omtalt dette middelet, er vel i all hovedsak for minsking av friksjon i motor, men er en del forskjellige ting det er godt for :P

ecns9t9x71g8ai1fmqa0.jpg

Meeen, nå må jeg nok muligens ha ny radiator da halve flensen til den øverste radiatorslangen har sprukket og knakk av bare jeg kom borti den, er garantert derfor den har tulla med temperaturen da det er der det har lekt ut kjølevæske så det ble for lite i ekspansjonstanken og dermed gikk over på temperaturen :P

Har funnet ny(?) radiator på sør-landet til 1250,-, så må vel prioritere det nå om slangen ikke sitter fast der den står nå, skal sjekke det litt nærmere i morgen.

Har satt slangen litt lengre inn på flensen og stramma en god del på klemma så er mulig det holder, for det er som sagt halve flensen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 2 sett av disse, valgte å bruke Jetcarrier Air denne gangen siden det var en liten pakke. Totalen kom på 825,- levert på postkontoret. Synes ikke det var så gale. Og de så ut som god kvalitet også.

Bestilte dem 23/8. Hentet 5/9. Ikke det verste det.

http://www.ebay.co.uk/itm/230641870422? ... 338wt_1163

Hadde et sett 10mm Burgertuning spacere. Der knakk sentreringsringen av på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...