ChristerM Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Chrom\svart nyrer er syyyyyyre nice på E38 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 De originale fullkrom nyrene koster 700kr pr side ja. Det er en viss forskjell på de originale og kopiene. De originale har krom kun helt ytterst på rillene, og ikke på siden av rillene. På kopiene er ofte mere av rillene krombelagt. Noen ganger hele rillene. Det ser jalla ut syns jeg. Den originale gir nesten en slags "3D" effekt hvis man kan kalle det det Ahaa, skjønner Syns ikke denne ser så ødelagt ut da [ Bilde ] Den der er helt nydelig, blir byttet til de andre baklyktene jeg har med oransje blinker på onsdag, og da tror jeg det kommer til å bli nydelig med chrome nyrer, bilen ser en del bredere ut også med de nyrene, men har vanskeligheter for hvilke jeg skal bestille! Denne på bildet har nok originale helchrome nyrer Forskjellige meninger her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 samt fått en klisterlapp for å dekke over det blå feltet på skiltet, måtte prøves og synes det ble mer clean, så det blir nok værende Jeg syns det var bedre før. Bilen og skiltene ser Nyere ut med det blå feltet. også ser det ut som de som laga skiltene gjore det i fylla. 1 cm klaring mellom skiltnr og kanten av skiltet til høyre. og 5 cm til venster. ser ut som de ikke har klart og sentrere nummeret på skiltet. [ Bilde ] Måtte bare prøve, men er enig i det du sier ang mellomrommet.. Men liker samtidig ikke at det blir så mange forskjellige farger på bilen Så er noe bra og noe dårlig, med og uten klisterlappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 er det lov å kappe i skiltene tru? hva om man kapper vekk det blå, slik at det blir like bredt som på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenkte på det også, men da må man jo modifisere/ ha en annen skiltholder på ett eller annet vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Da er delene bestilt fra KOED, måtte ha delenr på den lista så skal ringe tilbake i morgen å høre prisen på den, dem har jo mye deler som ikke ligger ute på siden. Bestilte helchrome nyrer da det er enkelt å lakkere rillene i og med at man selvfølgelig deler nyrene før man monterer dem Så chromenyrer, 20 dørklips, 4 tropper til dysedekslet og plusspoldeksel på innsuget kom totalt levert hjem på 940,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ikke verst. Orginale nyrer? Får ta bilde av de før og etter du lakker. Hadde du bestilt hos gs hadde det sikkert blitt 2 940.- hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Blir bra med chromenyrer. Fint med kontraster. Chrome på mørk bil og sorte på lys bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ikke verst. Orginale nyrer? Får ta bilde av de før og etter du lakker. Hadde du bestilt hos gs hadde det sikkert blitt 2 940.- hehe. Hehe nei, bestilte de til 432kr Kvaliteten er nok helt OK på dem, eneste er jo at rillene på disse uoriginale er chrome rundt om, men skal jo lakkeres uansett så det er jo ikke nøye Håper bare kvaliteten på godset og chromen på ringene er bra Grillen jeg har nå er jo original og den er laget av messing tror jeg, var messingfarge noen plasser når jeg pussa ned på selve ringene. Men plasten på klipsene er jo elendig uansett, er flere som er knekt på den jeg har nå Blir bra med chromenyrer. Fint med kontraster. Chrome på mørk bil og sorte på lys bil Håper det Er enig der, blir gøy å prøve noe annet enn sort all over, har jo hatt sorte nyrer siden rett etter jeg fikk bilen for 2 år siden, og har jo sett flere eksempler på hvor bra det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Ble en liten shining av interiør i går med støvsuging, "vasking"/støvtørking og behandling av alt av skinn i bilen med Novacare Leather Mafia-hatten fra Hard Rock Café i Universal Studios Orlando er selvfølgelig på sin plass i hattehylla Bilen er selvfølgelig skitten utvendig igjen pga alt regnværet vi har hatt... I dag kjørte vi bilen til Bodø på Bil i Nord for programmering i morgen tidlig, skulle samme veien med en bil på henger fra Bodø og jeg kjørte en annen bil, pluss at den rister litt i 80km/t pga spacerene så derfor havnet mafiabilen på henger Må bestille meg nye 30mm spacere med sentreringsringer osv. Meget spent for hvordan det går med programmeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Fikk beskjed om at dem hadde kodet bilen uten bedre resultater, denne modulen er også ødelagt... Men regningen kom bare på 679,-. Må finne meg en ny boks nå da og få den programmert, noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Fikk faktisk pengene tilbake for den modulen jeg kjøpte, utrolig nok Kjørte en 2007(?) X3 M-sport i går når jeg henta bimmern i Bodø, og det er den beste bilen jeg noen sinne har kjørt, og den har et ratt jeg har sinnsykt lyst på! Måtte knipse et bilde, noen som vet om det har nå spesielt navn? iPhonen min har støv på hornhinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 er gm3en din ødealgt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Den jeg hadde kjøpt nå var ødelagt.. Dem fikk bare opp at en feilmelding på modulen når dem skulle kode den, så må finne en ny dessverre Fant en delebil på Finndel.no med en slik modul, men der stemte ikke delenr selvfølgelig.. Tror det blir vanskelig å finne en lik igjen som fungerer, mulig jeg må kjøpe en helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Legger ut et bilde fra i dag Pent i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå