hermanoo90 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Nice man, her har du gått grundig til verks, kjem te å bli veldig flott tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Nice man, her har du gått grundig til verks, kjem te å bli veldig flott tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Takk for det Ja, gjør det like greit skikkelig når jeg først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 (endret) Update: Har fått valset ferdig bak samt venstre foran og testet litt med hjula på Vi er også videre i gang med karosseriarbeidet ellers. Har 30mm spacer på, både foran og bak. Blir vel altså 11" ET-5 da. Bruker bare iPhonen til bilder i alt støvet, men det får duge! Her er det god plass for leking med spacing og senk Måtte teste bakhjula foran etter valsinga just for fun.. Og slik står bilen nå God helg når den tid kommer Endret Mars 26, 2015 av APedersen hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Så utrolig bra ut! APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Si ifra om du selgern for 50 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Takk for det Gabz Dette begynner å bli en helrenovering, jeg får nå sjansen til å gjøre alt jeg har lyst til helt og fullt ut og når dette er 'ferdig' ser jeg for meg at jeg vil beholde bilen en stund Da er det bare motor og luftunderstell som mangler Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Kan vel oppdatere litt om tingenes tilstand Blir bredt og bra dette! Skål! Endret Mars 28, 2015 av APedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Ser veldig bra ut! Stå på APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Hva med å tette igjen bunn av blinklys hullene i skjermene å sette inn facelift lamper når du først er igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 (endret) Hehe, nei dette er og blir en preface Endret Mars 29, 2015 av APedersen wicky124 og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 (endret) Update: Kan si at det går ikke lynraskt med 7-serien.. Har skjedd litt siden sist jeg la ut bilder, men er enda en del sparkling igjen på bilen og er ikke sikkert den blir prioritert før om en stund igjen. Kan si at jeg ikke blir å selge den før den er ferdig i allefall, den skal på veien til slutt med de planene jeg har Kan også meddele at jeg endelig har hentet meg en til BMW, etter å ha hatt både Volkswagen og Audi.. Godt å være tilbake hvor man uten tvil trives best! Bilen jeg har hentet meg er en 2002 X5 E53 med M62TUB44 og steptronic girkasse, og er veldig fornøyd med det Er lite E53'er på forumet her så kommer nok til å lage meg en egen tråd for denne bilen selv om det ikke blir de store modifikasjonene. Slenger ut et bilde av bilen EDIT: Her er link til X5-tråden http://bimmers.no/topic/799358-apedersen-%E2%80%A2-e53-x5-%E2%80%A2/ Endret Juni 16, 2015 av APedersen wicky124 og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Link oss med engang du har laget egen tråd med masse info, bilder utvendig og innvendig og fremtidige planer Beskriv gjerne hvordan det føles å kjøre den bilen her konta 7 serien eller vanlige sedan bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Liker! Sent from my iPhone using Tapatalk APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Blir spennende å følge med på X5'en også APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå