mudbug Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Hei! Min bil ble kjøpt i Skien juni 2006. Den var kjørt 60000km. Nå er den kjørt 130000km. Det var mye oppgradering i mine hender: Her er utstyrlister: VIN WBADM21000GL08662 Type code DM21 Type 520I (EUR) E series E39 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M52/TU Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission AUT Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery STANDARDLEDER/LIGHTGELB (O7LG) Prod.date 1999-10-25 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S248A STEERING WHEEL HEATING Steering wheel heater S291A LT/ALY WHEELS /CROSS-SPOKE /2-PRT BMW light alloy wheel, cross spoke 2 pce S302A ALARM SYSTEM Alarm system S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S416A SUNBLINDS Roller sun visor, rear lateral S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S438A WOOD TRIM Fine wood trim S441A SMOKERS PACKAGE Smoker package S464A SKIBAG Ski bag S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seat S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Headl.washer system/intensive cleaning S520A FOGLIGHTS Fog lights S522A XENON LIGHT Xenon Light Code Description (interface) Description (EPC) S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning S540A CRUISE CONTROL Cruise control S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system S704A M SPORT SUSPENSION M Sports suspension S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Headlining anthracite S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS White direction indicator lights S842A COLD CLIMATE VERSION Cold-climate version S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Additional Export tank filling S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S888A DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions, Danish S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Daytime driving lights S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Dispatch protection pack S945A CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY Dummy-SALAPA Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S202A STEPTRONIC Steptronic S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedo Close Information Code Description (interface) Description (EPC) S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Sun-blind, rear Bilder i annonsen: Originale BMW Hella angellight: Hella LED lys og ettermontering Bak PDC. Ettermontert foran PDC på en bil før 2000 (produsert 10/99). BMW sa det var umulig pga tidskriterium. Originale M5 grill og øyebryn Bremseskiver Zimmermann cross drilled og lakkering kaliper 18" M5 felger med Good Year dekk Polering Originale M5 fange og Xenon lys (tåke, fjernlys) M5 orginale pyntelist M5 spoiler. Ledlys på håndtak Ledlys på pedal M5 Instrument gauge ring Itillegg til er det oppgradert: - ettermontering original avtagbar hengefeste - ettermontering original PDC framme og bak - ettermontering originale mp3 cd-skifter - ettermontering original avblendbar innespeil - Welcome light - Kodet med lyd ved lock/unlock - oppdater software 29.04. Gjør det selv. før oppdatering: Etter oppdatering -Jeg føles som å kjøre i ny bil Takk for at du tar tid til å lese mine tråden Her er mine DIY: - DIY: Byttet kamaksel sensor M52TU - DIY: Utskifting av foran hjullager og bremseskiver E39 520 - DIY: Skifter oljefilterhus pakning E39 M52TU/M52 - DIY: Skifter foran bremseklosser E39 - DIY: Skifter spennerfjær for registerkjede E39 M52/M52TU - DIY: Skifter bensinfilter E39 - DIY: Ettermontering bak varmesete fra E38 på E39 - DIY: LED Eksteriør belysning på dørhåndtak E39 - DIY: Interiør belysning på dørhåndtak fra E38 på en E39 - DIY: Setter ny toppdekselpakning E39 M52TU - DIY: skifter oppladdbar batteri på nøkkel E39 - DIY: åpner instrument cluster E39 for å installere gauge ring E39 - DIY: Welcome light E39 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=185133- DIY: Avblendbar interiørspeil E39 - Flushing av automatiske kassen E39 - DIY: Forsvaringsnett fra E61 LCI - DIY: Ekstra 12v uttak i bagasjerom - DIY: E38 koppholder på baksete håndhvile E39 - Beregning av kraftmoment når en bruker KRÅKEFOTNØKKELEN - DIY: 70 mm BBS deksel på 68 mm BMW deksel på felgen - DIY: Flush bremsevæsken E39 - DIY: Byttet Airbag kontrollmodul E39 M52TU 2000 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Jøje meg, du har gjort en god del med bilen din! Den var kjempefin, godt utstyrt å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 M5 er på plass Før Nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Den var veeeeldig fin stå på videre, her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Denna var veldig fin. Følger med her. Hvor har du kjøpt den grillen med de runde inntakene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Takk for det. Jeg kjøpte på nettbaat.no. Totalt prisen med sending 261 kr, rustfritt kopper med drenering som monterer på båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Ferdig med å kode antiblend for eksteriør M5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Jeg kuttet inneskjerm for å lede luft til bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 meget pen e39 eneste jeg ikke likte var den pyntelista på bagasjeluka. her har e38 en elegantere løsning.. men finnes m5 utvendige speil med nedblending altså?? vurderer m5 speil selv sjø. mye måtte du gi for de om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Jeg kjøpte på ebay i USA. 650$ med shipning til Norge. Alle M5 speil er elektrochrome (antiblend). Du må ha antiblend innenspeil (kjøpte på Ebay 60 EURO med shipning) som styrer ytterspeil. Etter montering koder du bilen med ny SA ved hjelp ab NSC Expert (farlig program). Her er DIY for interiør speil: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=184102 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 kult. du har ettermontert innvendig speil også altså? jeg har drevet å styra og leita etter dette noe men finner jo ikke noe info om det. originale speil du kjøpte da regner jeg med? kodinga kan bmw ta sikkert?? dette hadde vært konge og hatt edit: jeg var sykt rask i sta ser jeg... flott diy tusen hjertlig!! blir nok til at jeg legger opp uten dimming på sidespeilene ser det ut som hehe. vet du forresten om det er egene speil fordi om jeg har regnsensor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 kult. du har ettermontert innvendig speil også altså? jeg har drevet å styra og leita etter dette noe men finner jo ikke noe info om det. originale speil du kjøpte da regner jeg med? kodinga kan bmw ta sikkert?? dette hadde vært konge og hatt Ja det er original speil. Jeg vet ikke om BMW vil kode. Jeg gjør det selv hjemme . Jeg monterte først innenspeil som virket uten å kode. Så monterte jeg M5 speil, virket ikke antiblend. Da måtte jeg kode bilen for å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Her ser jeg ett par med 600 $ http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OEM-BMW- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 vært konge det der altså regner med de speila der passer e38 også. mye deler som går omhverandre. hadde du bodd nærmere skulle du lett fått hjelpe til litt, hehe har vært i kontakt med en her innpå noe da som har en delebil med blendbart speil, så da får jeg jo kablingene og speilet. gull de diy`ene dine!!! ble fristet til lys ut dørhåndtakene og no hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå