Gå til innhold

Mudbug's E39 520IA 00'- Tomgang ventil regulator.


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 302
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du kommer til å bli glad for at du valgte PS 3 dekk, de er særdeles behagelig å kjøre på.

Ikke så stive sider, som gjør at de er myke over humper, men samtidig veldig bra grep under alle forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det og få av øvre bærearm? :) Skal bytte disse på min nå til sommeren! :) Må løse støtdemperen i bunnen har jeg funnet ut, for og få den bort så man kommer til bolten på armen.. :)

Kanskje forskjellig på toruing og sedan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det og få av øvre bærearm? :) Skal bytte disse på min nå til sommeren! :) Må løse støtdemperen i bunnen har jeg funnet ut, for og få den bort så man kommer til bolten på armen.. :)

Kanskje forskjellig på toruing og sedan? :)

Det er bare løsnet bolter og tar den ut uten å demontere støtdemper. Men du har touring, kanskje er det forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok et bra produkt det der.. men syns felgene dine virker til å ha et matt pusse overflate på seg...sko prøvt å maskin polere dem med en rubbing maskin å autosol å så den boxen du viser bilde av? når får vi se bilde av dem på bilen?

Sist gang brukte jeg poleringskiven som kjøpte fra rogalandjernvarer, kostet nesten 400 kr (kun ett stykk). resultat var veldig glans. Kanten var som et speil. Denne gangen hadde de ikke på lager, så kjøpte jeg fra Jula. 3 skiverer kostet 69 kr :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...