mudbug Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 vet du forresten om det er egene speil fordi om jeg har regnsensor ? Regnersensor står gjemt innen deksel til innenspeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 kult. du har ettermontert innvendig speil også altså? jeg har drevet å styra og leita etter dette noe men finner jo ikke noe info om det. Her ser du at hvordan speilet dimmer hvis det er sterk lys bak deg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Flott og blank me like! Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Her er luft intak på plass: Før Nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 det gjorde seg! vel gjennomført mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Gjor seg det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Så er det forvaringsnett fra E61 LCI på plass. Continue update ........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Det er for lite lys i bagasjerom med OEM lys, så monterer jeg LED strips lys. Jeg tok ut den OEM lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Mye fine detaljer her! Selger du det gamle T stykket fra M-fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Kodet bilen for å få vinduer går opp og ned med fjernkontroll. Her er bilen ferdig kodet BEEP og BEEP BEEP ved lås/ulås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er ikke det standard da? Min er ihvertfall slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Nei! det er ikke på min bil (produsjonsdato 9/99). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 vindu opp og ned med nøkkel er standard på min E38 hvertfal. takluka går også. en jeg kjenner hadde en 95 mod E38 og der var det også slik. har også sett E39 som dette er standard på. meget pen bil. bortsett fra den blanke lista på bakluka. denne blir litt mercedes syns jeg. den korte er mye finere syns jeg. http://76.my/Malaysia/bmw-5-series-e39- ... lai2@3.jpg men ellers var dette en meget pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 har hatt slik styring av vinduene på flere bilder jeg iaff. begge e38 og min e39 hadde dette. rart din ikke hadde det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Kanskje de har glemt å aktivere på min bil. Jeg måtte aktivere de to i NCS Expert: KOMFORTSCHLIESSUNG aktiv (det står ikke aktivt på min bil) KOMFORTSCHLIESSUNG_FB aKtiv (det står ikke aktivt på min bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå