Flextron Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Min har produskjons dato 11/99.. Den har åpne vinduer og tak luke på nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Selv min E36 fra 97 har vinduer som aktiveres med låsen. Den har riktignok ikke fjernkontroll, men prinsippet er det samme. Så vidt jeg vet har BMW hatt dette på sine biler med sentrallås i kombinasjon med el-vinduer/luke i årevis. Høres ut som det har lagt inne en feil på din bil. Forøvrig en flott bil, med unntak av øyelokkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Høres ut som det har lagt inne en feil på din bil. Det er helt sikkerfeil i min bil. ellers vil jeg ikke kode denne funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Pen bil lukter på e39 selv for tiden, så her må jeg følge med og plukke opp noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Pen bil lukter på e39 selv for tiden, så her må jeg følge med og plukke opp noen tips takk for det. Neste prosjekt blir ettermontering av varmebaksete. Har kjøpt de flest dele fra E38 varmesete fra Ebay. Den koster kun 44 £, men jeg vil at han demonterer for å sende meg kun varmeteppe med sending til Norge 100 £: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123 Kontrollknapp 7 $ med sending: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123 Ledningkabel 62 EURO: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... TQ:DE:1123 OK! Jeg ser fram til dette prosjektet , mine barn blir glad til vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Digger luftslusemodden! Så ut som en grei og billig måte å gjøre det på! Visst jeg sender deg nettingen + noen hundrelapper for jobben, sender du den ned igjen lik som din da? Hvordan gjorde du det med strøm til lysene i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Visst jeg sender deg nettingen + noen hundrelapper for jobben, sender du den ned igjen lik som din da? Hvordan gjorde du det med strøm til lysene i bagasjerommet? He he men dette er DIY. http://www.waterskis.com/Stainless-Stee ... holder.htm Du kan få kjøpt den med sending 70$. Jeg kjøpte i Norge 250 med sending, men nettbat.no selger ikke mer. Du kan spørre Mfh-e39 om hvor han har kjøpt. se side 3. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 7&start=30 Hvordan gjorde du det med strøm til lysene i bagasjerommet? Jeg tok ut den lampen nr. 8 og sammenkjøter ledning. Det var sinnsykt med lys om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Aha smart.. Når det kommer til det elektroniske er jeg som en fisk på land - på feil sted. Hehe.. Men det var en feita, og høyst nødvendig modd! Flott bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 fin bmw og så ny !! min er eldgammel =( 96 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Den er jo likens i utseende som TS sin bil da! Bare ta vare på den så blir den fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har fått Ac schnitzer pedalsett igår. Jeg kjøpte fra Ebay. Før : Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Her er beslysning på innendørhåntak fra E38 750ia.Jeg kjøpte håntaker fra Ebay. Her er en DIY: viewtopic.php?f=1&t=192989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Hvor tok du strøm fra til håndtakene? og hvilket program og kabel bruker du for å kode? skulle gjerne hatt tak i et slikt program til bimmern min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 du tok strøm fra vindu bryterknapp. Det er bakrunn lys på bryteren. ledning har lysegrå/rød farge. Det trenger ikke koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Så pluss er rød og jord er lysegrå? Hva med bak da? Eller har du vindu der også? Tenkte mer på andre ting ang kodingen, er det gratisprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå