mudbug Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Koppholderen fra E38 på håndhvilen . Her er DIY: viewtopic.php?f=1&t=206240 Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Faen meg genialt liker faktisk denna tråden ordentlig gadget trå ( er det flere som ikke får laste tidligere bilder fra denne posten ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jeg venter på denne fra Ebay: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Satt på første hjul og fant ut at 3 hjuler igjen har samme rotasjonsretning . Det er irritert. Det er utrolig at de satt inn feil på retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Dette er fortsatt helt sinnsykt lekkert. Nesten synd å bruke disse som vinterhjul! Hvordan ser de ut med senterkoppene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Endelig satt jeg på bilen idag Det gleder meg. Her er hos dekkforhandleren: Dette er uten senterkoppen. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Dette ble meget pent må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Dette ble meget pent må jeg si Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Egentlig burde du hatt god gammeldags pryl for å ha dette som vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Egentlig burde du hatt god gammeldags pryl for å ha dette som vinterhjul Vi er forskjellige. Alle har hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Egentlig burde du hatt god gammeldags pryl for å ha dette som vinterhjul det er jo andre inpå her som skal ha bbs rs som banefelger. type 3 sett, så ser ikke helt hvorfor han ikke kan bruke dem som vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 hei blir veldig bra dette men jeg lurte på hva slags program du bruker til å kode bilen er det pasoft 1.36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Ble d klarlakk på kantene ? Genial tråd --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=62.859655,7.167308 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Ble d klarlakk på kantene ? Genial trådJeg bruker ikke klarlakk. Det vil flasse ut ved seinere tidspunkt. Jeg vil heller vaske av og til gjennom vinteren og får se. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=62.859655,7.167308 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 hei blir veldig bra dette men jeg lurte på hva slags program du bruker til å kode bilen er det pasoft 1.36 Jeg brukte NCSExpert og DIS V.44, Winkfpt og Progman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå