Dirty Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jeg mente ikke å klandre de som er moderatorer, men moderator funksjonen, altså for få, eller for lite synlig arbeid. Så er enig med deg der. Hvor mange man til enhver tid er på forumet blir litt feil, jeg står vel som pålogga stort sett døgnet rundt (nettleseren pleier å stå opp med de vinduer jeg burker, og dataen står stort sett alltid på), men jeg er jo ikke på bimmmers dønet rundt :S. Og helt enig, bimmers har dreid i riktig retning. Men tror du skjønner at jeg gjerne vil vite hvorfor dirtydicky langer ut om moderatorer som var helt på trynet? lite seriøst. Har ikke sett så mye faktisk moderering på det forumet, og lurer da på om det er "trynefaktor" det går på. Har flere eksempler de 2 dagene jeg var aktiv bruker! Innlegg ble slettet uten videre, vis noen klagde på at bildeformatet var feil for eks. så sletta bare moderatorene det liksågodt. I den tråden der man kan gi anbefalinger, la jeg inn et innlegg om akkuratt det at dere bare sletta ting i hytt å pine. Da fikk jeg en sur PM, om at jeg ikke var velkomme på forumet og innlegget mitt ble slettet. Og vet om flere som har reagert på hvordan siden ble modderert. men for all det, Kunne sikkert blitt et bra forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhelge Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Hjelper det med backup hvis de blir hacket? Blir ikke da forumet hacket igjen med en gang de er oppe igjen? hacking går vel på sikkerhet? Meh, har de tatt backup av databasedumpen kan de jo bare reinstallere den nyeste versjonen av forumprogramvaren og reimportere alle dataene. Jeg går utifra at grunnen til at de ble hacket var fordi de ikke holdt forumet up to date mtp patcher og slikt? Nå er jo ikke akkurat phpBB det sikreste du kan kjøre på en webserver heller, går ut ifra at de brukte det siden dette er det samme som blir brukt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Skal vel noe til å bli bedre enn verdens beste forum med verdens beste moderator stab.... Bimmer.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Det er neppe noe sjakktrekk å slette innlegg og tråder uten å forklare/gi begrunnelse. Med mindre det er store brudd på retningslinjene, som er såpass åpenbart for den almenne bruker at han ikke trenger en forklaring. Som driver av et nytt forum ville jeg prøvd "ease inn" litt mer.. de er tross alt i innkjøringsfase, og man vil jo ikke ha brukere som umiddelbart får et negative assinasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Det er neppe noe sjakktrekk å slette innlegg og tråder uten å forklare/gi begrunnelse. Med mindre det er store brudd på retningslinjene, som er såpass åpenbart for den almenne bruker at han ikke trenger en forklaring. Som driver av et nytt forum ville jeg prøvd "ease inn" litt mer.. de er tross alt i innkjøringsfase, og man vil jo ikke ha brukere som umiddelbart får et negative assinasjoner. Er somregelt ALLTID to sider av samme sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Det er neppe noe sjakktrekk å slette innlegg og tråder uten å forklare/gi begrunnelse. Med mindre det er store brudd på retningslinjene, som er såpass åpenbart for den almenne bruker at han ikke trenger en forklaring. Som driver av et nytt forum ville jeg prøvd "ease inn" litt mer.. de er tross alt i innkjøringsfase, og man vil jo ikke ha brukere som umiddelbart får et negative assinasjoner. Er somregelt ALLTID to sider av samme sak. Jeg spørte bare fint om hvorfor de slettet innleggene, må da være lov det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Ser at forumet http://www.BimmerNorway.net er oppe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Jeg ser ikke poenget med ENDA et BMWforum.. Er jo en fordel at man har færrre fora, med flere medlemmer istedet for disse småfora rundt om. Er vel nå inne på bimmerpost, 1addicts, Bimmers, m3forum og CCN når det er oppe.. Flere gidder ikke jeg å registrere meg på ihvertfall. Bimmers og CCN holder for norskspråklige for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Jeg er vel mest på www.bimmersfest.com siden miljøet for e65 er enormt mye større der (er vel NESTEN den eneste med e65 på bimmers?!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Ser at forumet http://www.BimmerNorway.net er oppe igjen(dirtydicky: det må være fint å få lov til å slenge så mye dritt om andre uten at de kan forsvare seg og fortelle sin side av saken.) Haha, du er heeeeeeelt klart bare ute etter å reklamere! Er ikke aktivitet der inne uansett, ser ikke grunnen til å lage det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Jeg er vel mest på http://www.bimmersfest.com siden miljøet for e65 er enormt mye større der (er vel NESTEN den eneste med e65 på bimmers?!) Bimmers.no dreier seg for det meste om E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 feil....www.bimmers.no dreier seg kun om e30 og porsche... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 feil....www.bimmers.no dreier seg kun om e30 og porsche... Den beste BMW´en og de beste sportsbilene... perfect match spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 huff da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 kvalmt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg