nimitz Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Det er ikke alle patenter som er like smarte på en BMW. Men plassering av ballasten på E39 facelift er helt håpløs. Og skifte fjernlyspære er nesten en håpløs oppgave uten og plukke ut hele lykta. Så jæv... trangt og komme til at sjangsen for at styrepinnen inne i lykta knekker ved pæreskifte er stor. Dritt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 å dette måtte du lage en egen tråd om? hehe.. ja. gått du fikk ut agresjonen din ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 å dette måtte du lage en egen tråd om? hehe.. ja. gått du fikk ut agresjonen din ;P +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 å dette måtte du lage en egen tråd om? hehe.. ja. gått du fikk ut agresjonen din ;P Hehe. Vi tro at en og annen satanist kunne ha lært seg noen nye ord før jeg var ferdig med det pæreskiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 kødder du med meg? e39 er omtrent VERDENS mest service vennlige bil. Prøv å skru på en annen bil sier jeg bare. Bytt parklyspære på e60 du.. eller bytt mikrofilter på en focus. Du banner greit når du ligger medd ryggen over dørstokken, har demontert GASSPEDALEN for å bytte mikrofilter.. :S husker ikke hva problemet du nevner er en gang, så lite har det irritert meg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 En kompis hadde en Simca der vi måtte være to mann for og skifte oljefilter. Listen er lang over biler med idiotisk konstruerte ting, men det gjorde ikke pærebyttet noe enklere på min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 prøv å bytte park.pære på e90 uten å demotere innerskjermen vi snakkes til du har prøvd det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 dette har jeg da gjort uttallige ganger Det er bare å finne seg i at du må inn derfra. (du har jo luker?) forøvrig så tar jeg den nimitz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 kommer ikke til park.lyspæra via luka. fatter ikke helt hva den luka er der for. muligt hovedlyspæra eller fjernlyset kan byttes gjennom der. men jeg demonterer bare innerskjermen uansett.. det er faktisk raskere å demontere hele innerskjermen uansett hvor mye du prøver å spare tid på å slippe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Da skal dere prøve å bytte parklys på en 8p (audi a3 '08) kliin umulig å få til mens alt er montert uten iallefall å stå en halvtime å kuke mens du mister all blodtilførsel i hånda, og for å få ut lykta må man av med heeele fangern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 roaldj, jeg vet at det er det den er tiltenkt, men med mine relativt store hender pleier jeg å bare delvis løsne skjermen og vri den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Ja, jeg har samme problemer med E34 teip med en lommelykt, ferdig med saken. Noen som vet hvordan skifte lyspære på en beetle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 roaldj, jeg vet at det er det den er tiltenkt, men med mine relativt store hender pleier jeg å bare delvis løsne skjermen og vri den bort. mulig det, men føler luka sitter for høyt til å komme skikkelig til park.lyspærsa som sitter "under" lukta.. så den er litt teit plasert men ja. raskere å bare begynne å demontere innerskjermen meg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Er jo ikke noe problem å skifte langlysa på E39, du kan knø med ballatsen der, eller bare skru den av tar 2 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 prøv å bytte park.pære på e90 uten å demotere innerskjermen vi snakkes til du har prøvd det +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå