Gå til innhold

En av få 850i manuell i Norge - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

Nei, disse kommer fra felgen garage

Ahhh... ACS felgene der er flotte... hadde sånne 17" på bilen når jeg kjøpte den... men de så ut som de hadde vært gjennom krigen.

Får man disse i 18" altså.... må ta meg en prt med Claus igjen... han overtok 17" mine da jeg kjøpte Work felgene av han.

Kunne fint tenkt meg et sett i 18" ser jeg.

Den ene Work felgen min trenger nytt senter, chrom'en har løsnet litt på ene eiken.

Kanskje neste år :)

Ja vurdér slike hjul. 850en passer slike mye bedre. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ahhh... ACS felgene der er flotte... hadde sånne 17" på bilen når jeg kjøpte den... men de så ut som de hadde vært gjennom krigen.

Får man disse i 18" altså.... må ta meg en prt med Claus igjen... han overtok 17" mine da jeg kjøpte Work felgene av han.

Den ene Work felgen min trenger nytt senter, chrom'en har løsnet litt på ene eiken.

Tror ikke de er lette å få tak i. Han hadde bare 4stk av de inne, så jeg måtte nesten bare slå til med en gang! Men det er litt forskjell på senteret fra 17 til 18. På 18" ligger profilene som går utover eikene er mye lenger utover og senteret ligger oppå ytteringen i motsetning til 17".

Er veldig spent på å se fargen i virkeligheten da de er litt mørkere enn standard "felgsølv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de er lette å få tak i. Han hadde bare 4stk av de inne, så jeg måtte nesten bare slå til med en gang! Men det er litt forskjell på senteret fra 17 til 18. På 18" ligger profilene som går utover eikene er mye lenger utover og senteret ligger oppå ytteringen i motsetning til 17".

Er veldig spent på å se fargen i virkeligheten da de er litt mørkere enn standard "felgsølv".

Stemmer nok det.

Mine 17" så ut som 14".... veldig synd for det er flotte felger.

Er godt fornøyd med 19" egentlig, men kunne tenkt meg ett sett hjul til til den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Venter fortsatt på felgene.. Gått to uker på mandag siden han sa han skulle sende de. Får ikke svar på mail etter det, men satser på de er på vei..

Ellers fikk jeg en snedden liten sak i posten idag. 8'er nøkkelring i sølv :) Takk til Per på 8er.org for å ordne det!

69c7948d9eudpwmj8o5r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var: "oh snap! de kommer ikke til å passe"

Det er breiere enn de "kantfelgene" jeg har hatt før for å si det sånn.. Gleder meg til å få på dekk og få brettet inn innerskjermene.. Og så klar for vårmønsringen 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...