Gå til innhold

En av få 850i manuell i Norge - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

råttt!! blir nok meget bra, og til vinteren når du er lei de kan vi byttelåne :lol:

Hehe, ja kjekt med litt forandring ;)

Blir nice det her frode :D Får du stille ut sammen med BMWCCN eller? De må virkelig tenke på å stille ut noen bedre biler enn de som var fjor ihvertfall hehehe

Har sendt mail, men har ikke fått noe svar enda.. Satser på jeg får lov. Skal uanstt stille ut på vårmønstringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvemonterte felgene idag, er meget fornøyd med resultatet på bilen. Gikk for 225/40 og 265/35 dekk, og syns strekken ble passelig. Men jeg ser en ting, og det er at den trenger mer senk foran. Det er for mye mellomrom foran, mens bak er det perfekt! Har litt bilde av skitten bil med felgene prøvemontert. Det blir vertfall 5mm spacer foran.

u68zk5dn61uss7n0lii9.jpg

90i463rxz4kbexxcmme4.jpg

u6l36q3pcgq8io0kdygk.jpg

kfybjjt6p5tvccbfr0e9.jpg

e55ym8kuenyzrxxr3wrf.jpg

Det kommer flere bilder når kanten i hjulbuene er brettet inn, slik at det faktisk går an å kjøre med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at folk liker det :)

Når det gjelder fargen på senter er jeg glad jeg valgte det jeg gjorde.

Ellers var jeg en tur på Statens Vegvesen idag for å godkjenne senkesettet. Det gikk ikke så bra. Endte med mangellapp på senkesett og felgene.. :roll:

Fjørene har 15kg lavere akselvekt bak enn det som står i vognkortet, så det ville de ikke godkjenne. Og felgene måtte de ha dokumentasjon på siden de var forskjellig bredde på. Gir snart opp hele SV, de er alltid like lite imøtekommende når folk faktisk prøver å gjøre ting etter boka.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt modifikasjonene i vognkortet, men bl.a siste senkesettet til E34'en har jeg ikke våget å ta med til SV, da jeg har hørt om alt for mange som har fått mangellapp for bagateller. Det er helt sant som du sier at det er folk som prøver å gjøre ting etter boka som får svi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter de SV folka altså! Jeg var der i dag jeg også men bommet med 1hel dag. Jeg fikk grei beskjed i telefonen at det var 26.mai kl.9 jeg skulle møte opp, men neida var 27.mai. Ble så forbanna, de tar bare alt for gitt der nede og hele SV generelt. Ubrukelige folk.....går an å si beklager i det minste men neida. sjeløse folk som jobber i sv generelt sett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får den tanken nå at jeg ikke gidder å godkjenne noe før jeg må, feks. viss jeg blir stoppet i kontroll eller noe.

sladjan: Det er kjedelig. De hadde helt sikkert hatt tid idag også, jeg var der inne kl. 12, og hadde egentlig time kl 12.30, men han startet med en gang på bilen. Det var ingen andre i lokalet heller, eller kø utenfor.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok bare å sette tilbake til originalt, vise den, få sletta mangellappen, og dra hjem å bytte igjen.

Så bare kjøre...... bilen er ikke så lav at den ser senket ut, og felgene stikker ikke utforbi..... bare å smile å kjøre, sjansen for å bli stoppet er mikroskopisk.... og blr du det så bytter du fort hjul.... fjærene kikker de neppe på om de er svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...