P.I.B Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Må nesten legge ut noen bilder av familiebilen, som er en facelift 525DAT M-Sport. 2007mod. Har ikke gjort stort med bilen, men har fått montert Hartge fjærer og stag, lagt solfilm og montert på 20" Hartgehjul i antrasitt farge. Dekkdim. 245/30 og 295/25. Fortsatt skeptisk til disse felgene i antrasitt på grå bil, men det er relativt tøft også, da de har en enormt pen glans. Felgene kommer nok mest til sin rett på hvit bil. Uansett så fikk jeg de til en meget bra pris, så det skadet ikke å prøve Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Synes felgene var rå jeg ! Passet bra til bilen, selv med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Synes også det så fint ut! Men du kan jo alltids foliere bilen hvit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Meget flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Nydelig bil med kledelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Jeg er vanligvis ikke fan av felger i samme farge (noenlunde). Men dette var skikkelig tøft! Litt moderat Hartgestyling hadde gjort det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Ahh, lekker frøken! Syntes den passet bra, og som du sier var det en pen glans i felgene. Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Se her ja PIB. Dette resultatet var jo helt upåklagelig. At felgene og lakken er forholdsvis lik er jo ikke noe negativt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Grattis med feit skute! Jeg syns felgene er meget pene, men jeg ville nok hatt de i vanlig alu farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 sølv og mørke felger er helt fantastisk bra combo! Flottere med den fargen på hjula enn den "originale" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Kjempe fin kreasjon...! Synes fargekomboen med bil og felger var grom! Spesiellt fordi bilen er så pent senket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Som sagt er jeg fortsatt litt skeptisk til "grått på grått". Det er vel også litt uvant å ha mørke felger, og jeg har jo vært motstander av mørke felger tidligere Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Men du kan jo alltids foliere bilen hvit da Hehe, det var vel å ta litt hardt i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Synes det ble meget pent, Per Ivar! Var jo selv i samme posisjonen som deg mtp. felgene, men jo mer vant jeg blir til antrasitt-fargen desto penere/"tøffere" synes jeg hjulene er. Men, som du sa; skal felgene se pene ut MÅ dem være rene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå